Personlig bilde

Prosjekt stifttenningshagle (Hagle)

av jæger justnæs @, Kristiansand, mandag 17. desember 2012, kl. 23:40 (1987 dager siden) @ Burgsmuller

Det vil helst gå godt, Burgsmuller ;-)

Takker for innspill.
Lykke til med langrifla, håper du får den i stand når den har stått lenge nok i skammekroken, Mr. Pitt.
Flammeherde på ny er en spennende tanke men kan tilføre prosjektet uforustette utgifter og budsjettsprekk :-D Er forøvrig litt usikker på hvordan disse delene vil bli seende ut rent fasongmesig da jeg har forstått at det er en mulighet for at de kan slå seg under prosessen.
Er videre litt ivrig etter å få hagla i operativ stand om ikke annet enn for litt testing. Merkelig hvordan bilen ruster i hjel over natta mens metall man prøver å rustbrunere tar år og dag!

Generøst tilbud av deg, Justme. Takker for mail også.
Foreløpig er det ikke prekært da jeg er i full gang med å behandle stokken til utebruk.
For å spørre litt så jeg og andre kan lære; kommer disse verktøyene i en rekke varianter hva angår bredde mellom tenner og antall tenner etc. Har bare googlet litt om dem for en god stund siden.
Mulig jeg benytter anledningen senere til å oppgradere nettskjæringen på denne stokken.

Hele tråden:

RSS på tråd