Personlig bilde

Brudd i treverket (Kammerlader)

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, lørdag 3. januar 2015, kl. 14:02 (1111 dager siden) @ qualibra

[image][image][image]

Her er noen bilder av hva jeg gjorde,hvis det kan gi noen hjelp eller ideer,:confused:
ikke beste bilder men man ser enden på trepluggene,de to tvers gående (der er tre men ser kun to her)er ca 4-5cm lange inni treverket,og den som går langs sprikka er over 10cm lang,og følger sprikka sånn nogenlunde.:hammer:
Nå var nok dette en betydlig enklere oppgave enn det du skaal til med, men prinsippet tenkte jeg at jeg kunne dele.:smile:
Den var sprukket litt da jeg kjøpte børsa men rett før jul sprakk det skikkelig da jeg var ute og prøve skjøt,gikk fra ei sprikk på noen få cm til nesten 10 cm og sprikte godt på sida,iallefall 1-1,5 cm utafor kassen men nå ligger den fint inntil og ser ikke verst ut synes jeg(samenlikna med slik det var her når det virkelig sprakk opp.
og som nevnt tidligere ser ut til at det holder ,iallefall nå etter ca 20 skudd:rifle: .
Lykke til med reprasjonen.
på siste bilde er kolben montert etter reprasjon og har forblitt slik til nå iallefall.
mvh JRR50

Hele tråden:

RSS på tråd