Personlig bilde

W.J King perkusjonshagle, hvilke hetter? (Hagle)

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, mandag 5. januar 2015, kl. 11:45 (1115 dager siden) @ jæger justnæs
redigert av jrr50, mandag 5. januar 2015, kl. 12:09

Takker for det,er et flott forum dette for oss med svartkrutt og det som hører til som interesse felt.
Det er enormt mange her med stor faglig kompetanse ser jeg,både for skyttere, jegere og samlere.
Er veldig glad for og få være en del av dette miljøet som forumet skaper,for kan vel ikke tenke meg noe sted hvor både kompetansen og kunnskapen er bedre,noe som er enormt flott for oss som er "nybegynnere "på dette feltet,har skjønt at det er mye og lære her,og det er jo så flott at dere som sitter med denne kunnskapen deler den med oss andre på en slik måte som dere gjør her på forumet.:-)
Og for og ikke glemme det ,så oppdaget jeg også nettbutikken som var startet nå nettopp som også var en hyggelig del (har selvfølgelig lagt inn bestilling,det er jo alltid noe man trenger,og kjekt og vite at det er kompetente folk som ekspederer ordrer man har lagt inn.:-)
mvh
jrr50

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Hele tråden:

RSS på tråd