Personlig bilde

Kjøp av børse med,utborret gammel plombering (Litt på siden)

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, torsdag 30. april 2015, kl. 21:15 (998 dager siden) @ Kammerherren
redigert av jrr50, torsdag 30. april 2015, kl. 21:42

Her så det ut som den kun gikk igjenom kammerets nederste del,pluss ned i kasse og gjenger, for det viste kun rester av sveis her ,i nedre del,har tatt noen bilder av det skal forsøke og få dem lagt ut men får ikke ipaden til og godta bilde formatet akkurat i farten. Men det at det har vert sveist i kammeret vil vel svekke hele kammeret slik at og fyre av med noe slikt,uavhengig om bolten er tatt bort ville være ikke spesielt heldig. Prøvde og ei hylse i kammeret ,den gikk i ,om noe tregt så det hadde vært mulig og fyrt den av men etter min forstand helt uansvarlig,og ville nok bydd på endel problemer og fått hylsa ut etterpå om den ikke da hadde kommet helt av seg selv sammen med biter av løp/kammer/kasse som bare enda et fragment i en kjempesmell, vil jo si at restene av denne plomberinger utgjorde 1/3av diametern på kammeret,og sto vel ca 2-3cm inne i kammeret. Og der var jo endel ujevnheter rundt og i denne bolt/sveisen som var forsøkt glatta med sånn passe resultat,men så ikke ut for å ha blitt skutt med etter at dette hadde blitt gjort,og jeg hadde ikke planer og vere den første til det heller,og håper ingen andre heller gjør det. .så nå gjenstår bare og se om jeg får tilbake pengene for dette,børsa er iallefall returnert.

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Hele tråden:

RSS på tråd