Personlig bilde

Gårsdagens oppgradering (Drift)

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, torsdag 31. desember 2015, kl. 09:58 (1079 dager siden)

Som dere sikkert har sett så fikk svartkrutt.net en ansiktsløftning i går kveld. Det viktigste var å gjøre sidene tilpasset mobiltelefoner, og som noen av dere kanskje har merket så slipper dere nå å zoome og styre når dere går inn på svartkrutt.net fra en mobil. Unntaket er forumet, som er en ferdigprogramvare jeg ikke har kontroll over.

På forsiden oppdateres nå boksene som viser aktivitet på forum, marked og chat automatisk. Det vil si at i samme sekund som noen legger noe nytt inn på f.eks. forumet eller markedet, så oppdateres forsiden. Du kan også se hvem som la inn siste innlegg eller annonse, og hvor lenge siden det skjedde. Det betyr at du slipper å klikke deg inn på forumet for å sjekke om det har skjedd noe – nå holder det å gå inn på forsiden.

Markedet har også fått noen nye funksjoner:

Ingen liker endringer, men jeg har selv brukt den nye forsiden i en måneds tids mens jeg har arbeidet med oppgraderingen. Jeg kan love dere at den gamle aldri kommer tilbake! Oversikten er nå mye bedre.

Alt er ikke helt ferdig. Chatten vil blant annet bli oppgradert på nyåret, og det er noe småplukk som må fikses.

--
Øyvind F. - forum admin
Bøker jeg har skrevet.

Hele tråden:

RSS på tråd