Personlig bilde

Kruttkrise II et faktum (Utstyr og tilbehør)

av krutnarr ⌂, Søgne, torsdag 18. januar 2007, kl. 21:24 (4481 dager siden) @ torleif

respons fra NSU må du nokk vente lenge på. Uten å være bruker av dette forum så hadde en ikke visst at kruttkrise 2 er et faktum. Temmelig snødent å stille med nyinnvilget kruttløyve på butikken og oppdage at de har slutta med sådan et pulver:asswipe:
Nå hadde det jo ikke hjulpet på situasjonen om det lå et brev i postkassa om at krutt fortiden var "utsolgt". Nei HANDLING må til. En av de tidligere innleggene her forteller om en forespørsel rettet mot Dyno angående import og distribusjon av sortkrutt. Dette håper vell alle går i orden. Tar det som en selvfølge at NSU har kontaktet Dyno etter at denne forespørrselen ble kjent og fortalt at HELE sortkruttmiljøet støtter opp om en sådan avtale. Hvist ikke NSU har gjort det nå, er hele organisasjonen å regne som unødvendig for et videre agasjemang innen sporten. Det eventuelle kravet om at man må være tilsluttet NSU for å eie reg.pliktige våpen, bør være (med NSU's egen fremtoning og likegyldighet)en slett sak å omgjøre til mere skyttervennlige organisasjoner.
Nå er det også et faktum at NSU har styrende medlemmer (distrikkts rep. ,styremedl. ....)over det ganske land. De har etter min oppfatning et ansvar for at distrikktenes interesser blir ivaretatt. Håper de engasjerer seg.

--
Besøk meg på www.krutnarr.no
Mail meg på: krutnarr@krutnarr.no

Hele tråden:

RSS på tråd