Kruttkrise II et faktum (Utstyr og tilbehør)

av hoppagåresleivskudd, fredag 19. januar 2007, kl. 23:15 (4414 dager siden) @ torleif

Nå skal jeg skrive noe som jeg egentlig ikke skulle skrive!! det er for mye rykter og løst prat, Hvem sitter på "fakta"!?
Det er flere importører av sprengstoff og sortkrutt til norge enn dyno.
med lager over nesten hele norge og der det ikke er lager går det ukentlige transporter. Det gjelder bare at, NSU kommer i en dialog med D.S.B. Så vil det komme et eller flere konkrete forslag til distrubusjon av "sportskrutt" med frakt til overkommelige priser. Men så lenge ikke D.S.B. Ikke annerkjenner vår sport seriøst så er det jo litt vanskelig.
Jeg sitter ikke i styre og stell for N.S.U og kan Dermed ikke forhandle på vegne av andre enn meg selv, men tror nok når ting er løst angående D.S.B. så kan det være flere alternativer som kan hjelpe, ikke bare de på "sentralt-østland" og til de som lurer så er dette helt lovlig, med papirer, og seriøse aktører, som lever av fornøyde kunder.
MEN LA N.S.U. JOBBE I FRED, skal være enig at litt lyd fra dem har ikke skadet,men hva kan de egentlig si? når D.S.B. jobber med normal byrokrati hastighet.
Inntil D.S.B. har blitt enige med N.S.U. så kan vi ikke gjøre annet enn og sette vår TILLIT til de som er valgt til jobben!

pål

til de som finner skrivefeil og gal setningsoppbygningn klag til utdanningsministeren.

Hele tråden:

RSS på tråd