Personlig bilde

Adjø til våpnene (Litt på siden)

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, torsdag 28. april 2016, kl. 22:58 (906 dager siden) @ Huntdoc
redigert av jrr50, torsdag 28. april 2016, kl. 23:05

Håper du henger med en god stund til Olav,for du har vært svært god og ha når jeg (og helt sikkert andre) har trengt ting andre har sagt var umulig og skaffe,både av dier og hylser og annet.
Deler og hane/høner til forskjellige rber,(både i rand og senter,og forskjellige ekstraktorer m.m)
Og til og med noen børser også,av og til.

Så er iallefall veldig glad det har kunnet gå ann og kontakte deg,og ikke bare får det evige svaret som mange andre gir: beklager,beklager men slike deler er ei på lager

Så tatt i betraktning all tid som går med til sending ,pakking ,leite opp ting,og vente på penger og sende og fortolle og papirer osv er det ikke så gærnt dyrt heller vil nå jeg si,
Nå ser jeg selv all tid jeg selv bruker på mye lettere ,og enklere ting og skaffe.så er det en beskjeden profitt med tanke på tid og alt som går med.

Håper virkelig noen kan hjelpe deg og få disse to prosjektene dine realisert, og innen nærmeste fremtid.:-)

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Hele tråden:

RSS på tråd