Adjø til våpnene (Litt på siden)

av olav, fredag 29. april 2016, kl. 08:20 (875 dager siden) @ Trond

Jeg melder jeg jo meg ikke ut . Folket vet hvem jeg er , håper jeg ,og kan kontakte meg når det gjelder .
Mine forbindelser holder jeg en stund til ved like . Men ser jo at det kommer andre yngre og ikke minst kapitalsterke personer på banen med hylser og annet til priser jeg ikke kan slå .
For å si det sånn så er jeg ikke kapitalsterk og har ikke lengre råd til å ha store lagre med hylser og diesett lenger.

Klart en sliter med både det ene og det andre og blir reparert der det gjelder . Ellers er jeg i form og blir holdt i form av mine naboer som jo bruker meg i styre og stell, så hodet får noe å bryne seg på .

Jeg har og hørt det glade budskap forlengst men jeg snur ikke det annet kinn til . En lærdom jeg fikk i unge dager i et dampende helvete .
Her ligger gulvet fullt av RB deler og annet og kona tør ikke å gå inn her forståelig nok .
Dere kan i hvertfall være glade dere har Øyvind Flatnes i blandt dere . Tre av hans bøker ligger hos venner i USA vel motatt og en som ikke var svartkrutt skytter fikk ånden , kammerlader .

Jeg er til stede når jeg ikke arbeider .
Olav

Hele tråden:

RSS på tråd