Personlig bilde

Konkurranse for juni 2016 (Stevner)

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, søndag 26. juni 2016, kl. 21:57 (842 dager siden) @ jrr50
redigert av jrr50, søndag 26. juni 2016, kl. 22:08

Ja ja ,da var revolver unna gjort, tok bare med innstikk skive denne gang også , reknet med jeg skulle klare treffe den med alle ti, ja ja hovmod står for fall,
Gjorde det så greit med rifla jeg fikk for mye selvtillit tydeligvis, :tongue2: med det resultat at det er kun 7 hull i skiva, de siste tre er ikke med de gikk over ,to av dem var like over og hadde gitt meg 5 hver ,tilleg , akkurat utafor rett over,så det viste i trestammen ,men det gjelder nok ikke som treff, mao der var iallefall garantert 10 poeng tapt ,
den siste vet jeg ikke hvor traff men rekner med det var i overkant den også,men vet ikke sikkert , men gjort er gjort ,

Revolver NMA org , cal44 , 462" rundkuler fra pedersolli tang ,hjemmestøpte , 20 gr sveitser nr 2 (3f) , en grønn filtpropp bak hver kule. Og 1075+ hetter .
Ble iallefall fall ,9+8+7+7+6+6+6= 49 poeng på 7 treff ,skal ikke klage likevel,
Stående på 25 ,5 m etter avstandsmåleren ,og virker som det stemmer med skritt også idag.
Ikke lett med en hånd mener nå jeg, hadde hjulpet godt hvis vi kunne bruke tohånds grep.[image].
[image].
[image]

NB bruker et gammelt bilde av revolveren ,den ligger nå i vask ,i kokende grønnsåpevann,glemte meg litt og la den til vask før jeg tok bilde .:-)
[image]
Til slutt et fra distanse måleren på mobilen ,det er litt greit for jeg får også høyden jeg skyter fra ,hvor mye lavere målet ligger :-)

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Hele tråden:

RSS på tråd