Personlig bilde

Veien videre for forumkonkurransen (Stevner)

av Orion ⌂ @, Sandnessjøen, onsdag 14. desember 2016, kl. 10:12 (581 dager siden) @ Kammerherren
redigert av Orion, onsdag 14. desember 2016, kl. 10:41

Synes konkurransen har fungert greit, jeg. Stort sett i hvert fall.
Det som ofte er problem er å tolke skivene, når det skal skytes så mange som 10 skudd. Kan det legges i reglene at det er lov å skyte på 2 eller flere skiver, alt etter hvor mange skudd som skal skytes?

Det er ofte litt mye synes jeg med både kort- og lang-våpen hver måned. Syntes det var litt lettere å få gjennomført da det var vekselvis annenhver måned. Kunne vel likevel holde kort-/lang-våpen adskilt?
Men, på den annen side, er det jo desto mer tilfredsstillende når man har fått gjennomført begge.;-)
Vet jo ikke hvordan dette ville virke på deltakelsen, da? Var vel bra deltakelse det året det var slik, tror jeg?

Til slutt:
Kunne det vært laget en eller annen slags "resultatliste" fra "Konk'en"? Tenker da på å ha som dokumentasjon på "stevne-aktivitet", for oss som bor på steder med langt mellom stevnene? Selv om Konk'en er en uhøytidelig (ikke approbert) konkurranse, er det tross alt en aktivitet som burde telles med.

Hele tråden:

RSS på tråd