Personlig bilde

Krag Peterson testskyting (Patronvåpen)

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, fredag 16. desember 2016, kl. 12:31 (668 dager siden) @ jrr50

Så må jeg bare spørre om en ting her, Runastav

ang det siste bildet med de tre tennstemplene /tennstiftene , der er to som er gjort om til sentertenning eller alle tre forsåvidt ? :kikkeblunke:
Men der er en som er litt annerledes , er den ene der for både senter og rand tenning, .? :forkvaklet:

Hvis jeg nå har forståt dette rett utfra bildene , synes jeg det ser slik ut ,noe som gjerne er en god ide hvis den kan vere med og støtte/styre tennstiften , eller kansje den er så godt styrt i det sporet den går i at det ikke er nødvendig .....:nerd:
Nå spør jeg kun for egen nysgjerrighet og for og kunne best mulig vere forbredt til selv og utføre samme operasjonen , og ikke for ikke rette på noe av det du har skrevet eller gjort her , eller mene noe om det du har gjort , er bare imponert ,så det er greit .

Men nå tror jeg jeg har skjønt hvordan dette ble gjort ( men en skal jo aldri så bastant sikkert si at en ikke har misforstått ) ,
Så derfor tenkte kan gjerne spørre så ikke det bare blir basert på antagelser, dette , og jeg gjør en general tabbe siden en gang med det jeg evnt senere setter i gang med i samme gata .
Ellers er det bare og si :clap:

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Hele tråden:

RSS på tråd