Personlig bilde

Veien videre for forumkonkurransen (Stevner)

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, fredag 16. desember 2016, kl. 12:46 (497 dager siden) @ Kammerherren

Det er flere som og har samme feelingen ang det ,Kammerherren , jeg har også falt endel av lasset spes siste tre,fire mnd dette året
, er rett og slett blitt for mange andre prosjekt og ting som må bli ferdig at tiden ( og til tider ikke kun den men krefter til og rekke alt )
Men iallefall ting på hjemmebane som gjort at ikke tid/krefter har strukket til , :crying:

og det er egentlig ikke noe verken og tilføye eller si at jeg kunne tenkt meg og rette på , synes det funker svert greit alt sammen , og det har vert for min del iallefall en oppadgående kurve i presisjon og antall poeng til siste gangen jeg deltok . Det er jo en god indikasjon på at skytetrening , /ladetrening hjelper på resultatene
Men det med egen deltagelse siste tre ,fire konker , er bare meg selv som ikke har klart og vere så aktiv jeg først hadde håpt jeg kunne være , men nå går vi snart inn i nytt år
, med nye muligheter, det er det en da får en satse på ,så bedre deltagelse og fordeling og bruk av egen tid så en kan få med seg det som er viktigst her i verden : ( svartkrutt skyting , i større grad) , inn i det nye året 2017 .
( som så vanlig kom det nye året ,( eller egentlig slutten på det gamle ) alt for fort på meg , det er noe som nesten har skjedd hvert år det)

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Hele tråden:

RSS på tråd