Personlig bilde

Skogen utleie & antikk (Våpensamling)

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, onsdag 4. januar 2017, kl. 10:10 (385 dager siden) @ Old Colt

Har hatt tidligere vanskelig og få kontakt ang ting som ikke dukket opp etter avtalt og fullført kjøp, via qxl så dette er en tid tilbake ,
skal ikke skylde på hverken ene eller andre hva som var grunnen, til at sendingen ikke ankom , om det var posten eller avsender. Det kan jeg ikke påstå det ene eller andre
, men det ankom aldri hit til meg , og det og få kontaktet få en avgjørelse og enighet tok meget lang tid( måneder) , men dog til slutt ble iallefall beløpet refundert til min konto og saken avsluttet .

Men i senere tid nå når jeg ser han har økt volumet i omsetningen sin så hører jeg fra andre som er fornøyde og opplever selv også at det fra skogens side blir lagt mer tid og krefter inn i og ha fornøyde kunder, og et godt renommé (det er et lite miljø, og et dårlig renommé er vanskelig og rette opp)
så kan vel si at det Jeg og flere opplevde derfra tidligere ( en god tid tilbake, før han startet opp med sin egen nettauksjon og nettside) så var det så som så, med hvordan handler ble håndtert , og iallefall reklamasjoner , men dette har tydeligvis bedret seg og virker iallefall og fungere godt nå etter hvordan jeg oppfatter dette .

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Hele tråden:

RSS på tråd