Personlig bilde

Konkurranse for januar 2017 (Stevner)

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, mandag 30. januar 2017, kl. 16:18 (630 dager siden) @ laffa
redigert av jrr50, mandag 30. januar 2017, kl. 16:25

Fikk jo sånn på tampen av januar en dag med sol og fint vær her på Vestlandet , slik at det lot seg skyte januar konken med revolver også,
Har skiftet sikte på denne , og fått target sikte , på den , så den er akkurat blitt ferdig ,
skikkelig med fremsiktet og har justert timing og alt på den så jeg har skutt svært lite med denne siden den med alle "forbedringer"
Så den ble ferdig her like over jul, så var litt usikker på treff/sikte punkt ,
Har vel bare skutt et par tønner siden da nmed een
så de to første gikk under den ene strøk akkurat skivekanten den andre var bare hull i treverket i stativet jeg hadde skiva på,
men med nøye vurdert og siktet meg inn på de 4 siste , ble det nå noen poeng i det minste , dog ikke i topp sjiktet iallefall.
Men iallefall . Skutt stående ,16-17m med begge hender , ( er ikke så god på revolver så det er vanskelig nok det) , med nma ( nå target )
Cal 44 ,
Kuler 250gr , støpt med ei:N.E.I tang , wano ppp( 3f ) 20 grains , filtpropp av de grønne , og rws 1075+ hetter
Resultat :B-B - 6-4-8-4 =22poeng ( dog uten vitne ,siden jeg var på banen hjemme idag. )
Men det er nå ikke av toppsjiktet likevel så kommer ikke til og "stjele"pallplass fra noen , så håper det er greit, enda en ting , skriveren min har tatt kveld så jeg måtte lappe samme skiva som jeg skjøt langvåpen med og bruke den .

Og heldigvis kom ikke de gamle hullene i konflikt med de for i dag og lagde tvil om noen av de treffene :-)
Rekner med det går greit.

[image]
[image]
[image]
[image]

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Hele tråden:

RSS på tråd