Personlig bilde

Danske revolvere. (Håndvåpen)

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, søndag 2. april 2017, kl. 10:09 (536 dager siden) @ Spitfire
redigert av jrr50, søndag 2. april 2017, kl. 10:16

Er ikke bare ,bare og handle i Danmark har jeg erfart, de er svært strenge på patron våpen, og det er ikke bare ,bare og få avreg og ,om man får husk de skal fraktes til transporten , ut av Danmark også , posten er ikke lov og sende reg pliktige våpen der nede , og alle patron våpen er det i Danmark uansett alder , ville sjekket hodt først , jeg kjøpte en rolling block , i Danmark for noen år siden , hadde fått løfte av politi mesteren i Vejle at dette skulle vi ordne greit , og jeg skulle bare vente noen dager , så skulle dette orden seg var det avtalt , men dager ble til uker , og fikk etterhvert kontakt med "bremseklossen " på saken det var politiet i København , som hadde registreringen inn og ut av danske registere , kom på saken gikk alt i lås ,og den komm ikke ut av danske register før den var innregistrert i våpen registeret her i Norge , de ville ha det bekreftet , de brydde seg ikke om at det var et regfritak våpen etter norske regler, (sendte dokumentasjon og ,utalelser fra både øst og vest , hjalp null, det ar det de hadde bestemt , punktum , det var det og måtte gå fra handelen tapte hele depositumet mitt der nede jeg

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Hele tråden:

RSS på tråd