Personlig bilde

Konkurranse for april 2017 (Stevner)

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, fredag 28. april 2017, kl. 20:02 (598 dager siden) @ 427cab

Da fikk jeg patron tønna mi til nmaen før mnd konken var omme, jeg hadee kun skutt 6skudd med den uten og egentlig ha noen blink den dagen tønna kom i posten , (skjøt bare på en planke for og stagge teste trangen)
Men i dag skjøt jeg to tønner med den , først ei for og finne ut hvor den gikk, og ble kjempe overasket trodde den gikk høyt som den altid har gjort før men det medførte at de første test skudd var såvidt inne på skivas nedre kant , korrigerte høyden og skjøt mine 6 skudd .
Avstand 17 m sittende på en stein med begge hender uten støtte .

Ladning 20gr wano ppp , og 454" /230 gr R1 kule , hjemmestøpte . Støpte dem i dag .
Ble kraftig overasket har aldri noen sinne sett denne revolveren gå så presist , helt himmelfallen ble jeg , ble så gale , at siste skudd kom litt langt ut til venstre siden skytter ble skjelven av , rett og slett at han ble imponert over egen skyting .

Remington NMA ( Taylor , ny innkjøpt patron tønne /shooter modell , i 45 long colt ) , Remington LR 9-1/2 tennhetter (av midlertidig mangel på annet) og winchester hylser i 45lc.

Poengsum 10+10+10+9+7 +5 =51 poeng , nesten ikke til og tro , da var det verdt kostnaden med patron tønne likevel , for billig var det ikke.

[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Hele tråden:

RSS på tråd