Personlig bilde

Blyhagl (Hagle)

av bosnes @, Volda, tirsdag 10. januar 2012, kl. 00:06 (2084 dager siden)

Held på med eit par restaureringsobjekt. Og har planer om deltaking i NSU stemner hagle etterkvart. Har fått med meg at det er fritak for blyhaglforbudet for NSU medlemmer som skyt konkurranser. Men kvar får eg kjøpt blyhagl innanfor denne dispensasjonen?

Blyhagl

av festus @, tirsdag 10. januar 2012, kl. 00:14 (2083 dager siden) @ bosnes

Kanskje dette er en løsning?

http://www.svartkrutt.net/artikler/vis.php?id=32

Blyhagl

av Huntdoc, fredag 10. februar 2012, kl. 23:04 (2052 dager siden) @ festus

Hallo sønn.Jeg har et par 1,5litersflasker med blyhagl no 6.De er "blytunge"Jeg kan kvitte meg med en av disse flaskene,men bare tanken på portoen får meg til å grøsse.Aner ikke pris,men man kan vel diskutere seg fram til noe.Du kjenner jo adressen.Dette kommer vel fram på forumet (dette er mitt første innlegg,så jeg kjenner ikke prosedyren.)Vedkommende "hagltrengende"kan nå meg direkte på 33074233 eller via deg.hilsen huntdoc

Blyhagl

av festus @, lørdag 11. februar 2012, kl. 11:04 (2051 dager siden) @ Huntdoc

Velkommen på forumet, fader'n! Hvis du klikker på "skriv svar" under innlegget til den du skal kontakte kommer det frem til rette vedkommende uten å gå via meg. Du kan også klikke på den lille hvite konvolutten ved siden av navnet hans.
Lykke til! :-)

--
"En mann kan aldri ha for mye rødvin, for mange bøker eller for mye ammunisjon"
- Rudyard Kipling

Personlig bilde

Blyhagl

av Mr. Pitt @, Minnesund, tirsdag 10. januar 2012, kl. 06:37 (2083 dager siden) @ bosnes

Prøv noen hobbyforretninger, mulig de har, det er jo ikke forbudt å ha blyhagl i lampefot.

--
Old gunfighters never die, we just go on smellin like black powder.

Personlig bilde

Blyhagl

av Mr. Pitt @, Minnesund, tirsdag 10. januar 2012, kl. 06:51 (2083 dager siden) @ Mr. Pitt

Midway.no har.

--
Old gunfighters never die, we just go on smellin like black powder.

Personlig bilde

Blyhagl

av nevS, Minnesund, tirsdag 10. januar 2012, kl. 18:36 (2083 dager siden) @ Mr. Pitt

Clarry Haglund har også

--
Samler på sisteplasser.
Skytter ikke samler.
Lytt til erfaringer.
Gode råd som det å tru og synsing funker kanskje når du har prøvd rådene fra en med erfaring.

RSS på tråd