Gledens dag (Patronvåpen)

av MrOneTwo @, onsdag 4. januar 2017, kl. 17:03 (343 dager siden)

Etter relativt lang venting ringte Nikolay i Norsk Jakt og kunne fortelle at rifla jeg har bestilt ankom på nyttårsaften...

Special order Sharps Competition. Ikke de skarpeste bildene, men den er ganske snasen synes nå jeg. Sikter er bestilt hos Lee Shaver og så får vi se hva den duger til....

[image]

[image]

--
Jeg ble født på kvelden, men ikke i går kveld...

Gledens dag

av krutnarr ⌂, Søgne, onsdag 4. januar 2017, kl. 17:25 (343 dager siden) @ MrOneTwo

Gratulerer med flott rifle. Går sikkert hull i hull :-D

--
Besøk meg på www.krutnarr.no
Mail meg på: krutnarr@krutnarr.no

Gledens dag

av jrr50 ⌂ @, Tysnes, onsdag 4. januar 2017, kl. 17:38 (343 dager siden) @ MrOneTwo

Gratulerer nydelig , børse .
har ønsket meg ei slik eller Sharps generelt , i mange år, men de koster, .og det gjør alt med kvalitet og pin point presisjon .
Er nesten grønn av misunnelse, :kikkeblunke:
men gleder meg likevel at selv om ikke jeg har råd nå , så er det flott at andre kan få oppfylt gleden av og bli eier slike flotte børser som de er .

--
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne min hjemmeside: www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

Gledens dag

av MrOneTwo @, onsdag 4. januar 2017, kl. 18:09 (343 dager siden) @ jrr50

Ja det gjør et innhogg i sparekonton som blør stygt i lang tid. Skrekkblandet fryd er det vel noe som heter.....

Det tar nok litt tid før jeg får tatt turen til bana med den, men da skal dere få en rapport om hvordan den leverer.

Forresten... hvis noen skulle være interessert i å skyte long range så er det en veldig fin anledning til å prøve både patron og munnlader i USA neste år. Det går to matcher ved Ben Avery banen i Phoenix, Arizona. Sannsynligvis i begynnelsen av mars 2018. En forbeholdt patron og en for munnlader. Men etter det jeg har hørt kan man stille i begge med enten det ene eller det andre.

Hadde vært utrolig gøy med en gjeng fra Norge der.

--

Gledens dag

av reldor @, Moss, onsdag 4. januar 2017, kl. 21:27 (343 dager siden) @ MrOneTwo

Gratulerer med vakkert verktøy:-D

R.

--
Religion er menneskets seier over fornuften.

Gledens dag

av Mr. Pitt @, Minnesund, lørdag 7. januar 2017, kl. 10:38 (341 dager siden) @ reldor

Pen børse det der, er'n i .45-70?
Lenge siden jeg har handlet, ble en Hopkins & Allen Dictator i går i .38RF.

[image]

[image]

--
Old gunfighters never die, we just go on smellin like black powder.

Gledens dag

av Burgsmuller @, Oddøling på Romerike, lørdag 7. januar 2017, kl. 23:31 (340 dager siden) @ Mr. Pitt

Gratulerer med ei flott rifle og ett perfet hølstanse værktøy

--
T.B

Gledens dag

av MrOneTwo @, søndag 8. januar 2017, kl. 21:54 (339 dager siden) @ Mr. Pitt

Rifla skulle egentlig vært i 45-90. Men det ble en hikkas i opplegget hos Pedersoli så den kom i 45-70. Spiller ikke så stor rolle. Om jeg trenger mer ooompf for å klare meg brukbart på 1000 yards så er det bare snakk om riktig brotch...

--

RSS på tråd