Falsk dansk ringhanepistol (Identifisering)

av Gunn71, søndag 5. november 2017, kl. 19:42 (16 dager siden)

Hei jeg har også ett våpen som er fake. Dette er merket chr 4 og sitter på en dansk ringhane. sender bilde her inne så alle kan se dette så dere ikke havner i samme fellen som oss. [image] [image]

[Anm. Skilte denne tråden ut i en egen tråd siden den ikke passet inn i tråden den opprinnelig var postet i. Admin]

Personlig bilde

Falsk dansk ringhanepistol

av reldor @, Moss, mandag 6. november 2017, kl. 15:54 (15 dager siden) @ Gunn71

Hei jeg har også ett våpen som er fake.

Jeg forstår ikke helt hva du mener...Rifla over er ikke en "fake" !!

R.

--
Religion er menneskets seier over fornuften.

av Old Colt @, tirsdag 7. november 2017, kl. 11:20 (14 dager siden) @ reldor

Merkinga CHR 4 ser veldig feil ut... ;-) Slått inn med moderne verktøy??

Personlig bilde

av jæger justnæs @, Kristiansand, tirsdag 7. november 2017, kl. 12:06 (14 dager siden) @ Old Colt

Det ser ut til å være en av museumskopiene du har der. Det finnes flere med liknende merking ved å søke på nett.

Edit: Kanskje pistolemnet bøs skilles ut i egen tråd. Som det sies så er ikke tennstempelrifla en etterlikning.

--
Best når det smeller!

av Gunn71, søndag 12. november 2017, kl. 22:46 (9 dager siden) @ jæger justnæs

hei den er nok meget fake ja. den er produsert på 90 tallet. skal se om jeg ikke finner linken som tilsier dette. https://nordisk-forum.dk/viewtopic.php?f=36&t=22539&p=217980&hilit=chr+4+ri... samme som står stemplet på den jeg har. så dette er nok ikke en ekte en men den fungerer ;)

Personlig bilde

av G.Larson, søndag 19. november 2017, kl. 19:53 (2 dager siden) @ Gunn71

Hvis du vet den er fake, hvorfor nevner du ikke det med ett ord i annonsa di på finn?

--
Ståle B.

av Gunn71, mandag 20. november 2017, kl. 07:13 (1 dag, 15 timer, 7 min. siden) @ G.Larson

Det står i annonsen det gett ;) ellers så står det også på bildefilene i onedrive. Jeg har heller ikke lagt skjul på at jeg mener denne er uekte. eller rettere skrevet kopi av dansk ringhane står det på bilde som er i annonsen. Hilsen Gunn

RSS på tråd