Hjelp til demontering av mauser 71/84 (Patronvåpen)

av pergert, lørdag 11. september 2004, kl. 13:31 (5340 dager siden)

Trenger hjelp for å fjerne stokken. Har fjerna banda/klaven på framstokken og fjerna synlege skurar (2). Stokken synest å vere laus, men heng i eit eller anna. Torer ikkje å bruke makt. Har misstanke om skjult skru under renna som vekslar mellom enkeltskot og magasin, men korleis fjrerne denne? Håper nokon der ute kan hjelpe meg. E-post: perpeter@c2i.net, mobil: 91572784.
Per

Hjelp til demontering av mauser 71/84

av Pelsjeger, lørdag 11. september 2004, kl. 18:01 (5340 dager siden) @ pergert

"In order to remove the barrel/receiver from the stock of a 71/84 Mauser you must remove the magazine tube assy. First remove the screw from the cross key in the front band. Then push out the key and withdraw the mag. tube assy. Then remove the barrel bands. Remove the front & rear triggerguard screws. There is another screw that holds the guard to the stock and is accessible only when barrel/receiver is out of the stock. That should allow you to continue your disassembly."

:-D

Hjelp til demontering av mauser 71/84

av pergert, fredag 17. september 2004, kl. 09:08 (5334 dager siden) @ Pelsjeger

Takk for svar! Har fortsatt problem med å fjerne stokken. Får ikkje tilgang til den skruen som ligg under "patronføringa" til magasinet med namnet "spoon" i den engelske teksten. Må den fjernast? Evt. korleis gjer eg det? Imøteser svar.
Helsing Per Svar gjerne på e-post: perpeter@c2i.net

Hjelp til demontering av mauser 71/84. Her er svaret:

av pergert, fredag 24. september 2004, kl. 19:20 (5327 dager siden) @ pergert

Ein stor takk til Runar Stava som hjelpte meg med tipst til demonteringa.
For den som lurer på rett svaret, kan eg opplyse at heile magasin-røret måtte fjernast, ikkje berre fjøra og innmaten i magasinet. Med litt forsiktig makt drog eg ut røret og derved var stokken fri. Takk og pris!! For den som lurer på kven Runar Stava er så er han ingen kven som helst. Sjå på lenger ned på forumet under "Jarmann" :-)

RSS på tråd