Personlig bilde

Ny forumversjon (Drift)

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, søndag 26. oktober 2008, kl. 20:32 (3278 dager siden)

Jeg har som dere sikkert ser oppdatert forumet med en ny versjon. Klikk denne lenken for å se hva som er nytt, eller for å få hjelp med de nye funksjonene.

Dere kan også svare på denne tråden dersom dere har spørsmål, kommentarer, eller bare vil teste de nye funksjonene.

:metal:

--
Øyvind F. - forum admin
Click here to read more about my new book: blackpowderbook.com.

Merkelapper:
forumversjon

Personlig bilde

Ny forumversjon

av The Norwegian ⌂ @, Vestfold, søndag 26. oktober 2008, kl. 20:35 (3278 dager siden) @ Øyvind F.

Hei Ø.

Synes den gamle versjonen var mye mer oversiktelig,denne virker så rotete.Må klikke inn på alle svar som er avlagt i hver tråd,synes det utrolig tungvindt.Må den nye versjonen være slik? Du har jo en utrolig flott side,men nå synes jeg du har gått til bake i tid.

Personlig bilde

Ny forumversjon

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, søndag 26. oktober 2008, kl. 20:47 (3278 dager siden) @ The Norwegian

Synes den gamle versjonen var mye mer oversiktelig,denne virker så rotete.Må klikke inn på alle svar som er avlagt i hver tråd,synes det utrolig tungvindt.Må den nye versjonen være slik?

Dersom du hadde tatt deg mer tid enn 3 minutter før du gjorde deg opp en mening og svarte, og ved å lese lenken jeg lenket til i det første innlegget så hadde du funnet ut at det trenger du ikke, nei. Du kan velge den visningen du selv vil ha. Det er ikke nødvendig å klikke seg inn på ett og ett innlegg.

Du har i praksis fire visninger av forsiden. Dette er to av dem:

[image]

[image]

--
Øyvind F. - forum admin

Personlig bilde

Ny forumversjon

av AndersG ⌂ @, Melbu / Kalsnes - Vesterålen, søndag 26. oktober 2008, kl. 22:25 (3278 dager siden) @ Øyvind F.

fine saker syns jeg, men får ikke logget inn på chat`n :crying:

--
Umulige ting tar bare litt lengre tid..

Personlig bilde

Ny forumversjon

av Admin ⌂ @, svartkrutt.net, søndag 26. oktober 2008, kl. 22:38 (3278 dager siden) @ AndersG

fine saker syns jeg, men får ikke logget inn på chat`n :crying:

Det har du helt rett i, skal se på saken, og tipper jeg får fikset det i morgen. I mellomtiden kan du komme inn på chatten ved å registrere en egen konto på chatten.

--
Admin

Personlig bilde

Ny forumversjon

av jæger justnæs @, Kristiansand, mandag 27. oktober 2008, kl. 14:16 (3278 dager siden) @ Øyvind F.

Dere kan også svare på denne tråden dersom dere har spørsmål, kommentarer,...

Jeg skulle gjerne hatt en "Tilbake til forumet"-knapp tilgjengelig på bunnen av en tråd.

--
Best når det smeller!

Personlig bilde

Ny forumversjon

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, mandag 27. oktober 2008, kl. 14:53 (3277 dager siden) @ jæger justnæs

Jeg skulle gjerne hatt en "Tilbake til forumet"-knapp tilgjengelig på bunnen av en tråd.

Skal se hva jeg får til. Når det gjelder chatten så tror jeg at jeg like godt oppgraderer den til ny versjon med det samme jeg er i gang. Den største forskjellen blir at den nye versjonen kan brukes med mobiltelefoner, og at det blir mulighet for å poste videoer fra YouTube osv.

--
Øyvind F. - forum admin

Personlig bilde

Ny forumversjon

av AndersG ⌂ @, Melbu / Kalsnes - Vesterålen, mandag 27. oktober 2008, kl. 15:54 (3277 dager siden) @ Øyvind F.

.... Når det gjelder chatten så tror jeg at jeg like godt oppgraderer den til ny versjon med det samme jeg er i gang. Den største forskjellen blir at den nye versjonen kan brukes med mobiltelefoner, og at det blir mulighet for å poste videoer fra YouTube osv.

Svartkruttchatten kan altså flyttes ut i gapahuken :-D

--
Umulige ting tar bare litt lengre tid..

Personlig bilde

Ny forumversjon

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, mandag 27. oktober 2008, kl. 22:14 (3277 dager siden) @ AndersG

Svartkruttchatten kan altså flyttes ut i gapahuken

Ja, nå er det ikke fred å få noen steder! :-D Feilen er fikset, og chatten er oppgradert med en ny versjon. Når du er logget inn kan du klikke lenken Chat øverst til høyre for å gå direkte inn.

Redigert 28.10.2008: Dersom du hadde et passord som var kortere enn 8 tegn før oppgraderingen så kunne det forekomme problemer med innloggingen. Dette gjelder nå kun brukere som har passord som er 5 tegn eller kortere. Kontakt meg dersom dere fremdeles har problemer med å logge inn.

--
Øyvind F. - forum admin

Ny forumversjon

av grimstad, onsdag 19. november 2008, kl. 01:03 (3255 dager siden) @ jæger justnæs

hei igjen var nok litt for rask med å svare,har lest svarene nå å det så bra ut. mvh. grimstad

Personlig bilde

Ny forumversjon

av laffa @, Ålesund, torsdag 30. oktober 2008, kl. 00:54 (3275 dager siden) @ Øyvind F.

Jeg likte den gamle versjonen bedre. Den var , for meg, mere oversiktlig og logisk. Som de fleste Gretne Gamle Gubber (GGG), har jeg vanskelig for å lære nytt innen data.Har aldri forstått hvorfor noe som fungerer bra, skal forandres på. Forresten, det jeg egentlig skulle si, var at jeg ikke får søkefunksjonen til å virke.

laffa

Personlig bilde

Ny forumversjon

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, torsdag 30. oktober 2008, kl. 01:20 (3275 dager siden) @ laffa

Det tar alltid tid å venne seg til nye ting, men det er viktig å ikke dette av lasset teknologisk også.

Søkefunksjonen fungerer, men du må bruke Enter-tasten for å få fram søkeresultatet.

Dersom du ikke liker visningen så kan de skiftes ved å bruke knappene under. Nettleseren din vil huske hvilken visning du brukte sist. Dette gjelder også når du er inne i et innlegg. Dersom du ikke liker visningen så er det alltid et valg oppe til høyre som lar deg velge noe annet.

[image]

--
Øyvind F. - forum admin

RSS på tråd