Fellesbestilling av kammerladertenger

Started by Øyvind F., 27. July 2012 kl. 8:49:28

Previous topic - Next topic

jea4701

Hei!

Jeg blir med på bestillingslista med 1 stk jeg også.:-)

Øyvind F.

Det virker som det er behov for tenger, så jeg skal høre med Lee hva de kan fikse. Forrige gang var ventetiden estimert til 4–6 måneder, men jeg mener det tok enda lenger tid.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

proud.norwegian

Hva med  to  -  2  -  options...  Lee  o g  Brooks ??

Øyvind F.

Jeg vet ikke om jeg kan forsvare å bruke så mye tid på administrering av dette på det nåværende tidspunkt, så derfor blir det kun Lee denne gangen. Det er sannsynligvis ikke så mange som vil være interessert i en kuletang (uten håndtak) som kommer på ca. 1500 kroner.
Øyvind F. - forum admin

Håvard

laffa

Jeg vil også ha. Solgte den jeg hadde til en trengende. Betaler gjerne for bedre kvalitet enn Lee

laffa

Balcar

Tar minst en jeg også, tror nok jeg kan kvitte meg med flere, spiller ingen rolle om det er Lee eller NEI.

kondis

Hei tar gladelig en tang fra lee jeg også,

proud.norwegian

Jeg har ikke tang fra før...  i vårt distrikt går ei ståltang på omgang.
I tillegg har vi fått låne ei gammel ståltang - kjøpt på auksjon - merket   "Prøvekule 18 lødig".
Den støper ogivale kuler!!
Til saken...  foretrekker ståltenger,  de holder i generasjoner.

Øyvind F.

Da har jeg laget et bestillingskjema. Jeg bestiller ikke tenger før om en måneds tid.

(Bestillingsskjemaet er nå tatt ned, og det er ikke lenger mulig å bestille.)
Øyvind F. - forum admin

MrOneTwo

Jeg får "ugyldig email adresse" da jeg legger inn bestilling!? Noen forslag? Yahoo adresse, er det et problem?
Jeg ble født på kvelden, men ikke i går kveld...

Øyvind F.

> Jeg får "ugyldig email adresse" da jeg legger inn bestilling!? Noen forslag? Yahoo adresse, er det et problem?

Jeg prøvde med yahoo-adressen du er registrert med på forumet, og det gikk fint. Dersom du ikke får det til kan du sende meg en melding med bestillingen, så kan jeg legge det inn manuelt
Øyvind F. - forum admin

Harald

MrOneTwo

> Jeg prøvde med yahoo-adressen du er registrert med på forumet, og det gikk fint. Dersom du ikke får det til kan du sende meg en melding med bestillingen, så kan jeg legge det inn manuelt

Takk, jeg prøver en gang til nå. I går prøvde jeg via android telefon...

...... Ikke noe problem, nå gikk det fint.
Jeg ble født på kvelden, men ikke i går kveld...

Øyvind F.

Det ser ut som det fungerer. Din bestilling er mottatt, og jeg har også testet det fra min Android-telefon. Det kan hende du har glemt et punktum eller noe i adressen. Fort gjort!

Alle som har meldt sin interesse må bestille via kontaktskjemaet!

På under et døgn er det over 50 som har bestilt. Dersom det blir hundrevis må jeg nesten plusse på en tier i «administrasjonsgebyr», for det kommer å gå dagesvis å pakke og sende.
Øyvind F. - forum admin

Huntdoc

Trenger absolutt ei tang med de aktuelle mål.Ser ut til å passe bra i mine"håndrullede" spesialpatroner til Landmark.Skal forøvrig forsøke å få junior til å legge inn en bildeserie fra "produksjonen"av randtenningspatroner.Bruker så langt rundkuler,men de spisse er jo mer "mandige"

qualibra

Hei Øyvind .

Akkurat den tier'n, eller om det blir 15 kroner au
- den vil i allefall jeg bære over med .
Og jeg trur at jeg har med meg fler da jeg sier det .

Jeg er bare kjempetakknemlig for at det blir administrert,
i allefall om je får prate for meg sjøl .:-D

Eldar .
qualibra

festus

Bilder skal bli, så snart jeg får ti´... ;-)
"En mann kan aldri ha for mye rødvin, for mange bøker eller for mye ammunisjon"
- Rudyard Kipling

Huntdoc

Det sies at tiden ikke går,men at den kommer.I min alder og condition er det ikke nødvendigvis sant.Trekk den ut,sønn og skrid til værket.Hva om jeg dauer før jeg har fått delt mitt vannkunne om metallbearbeide med collegae de fusil au poudre noire.Andre kan ha glede av prosessen.Den største glede man kan ha er IKKE å gjøre andre glad,men å gi dem muligheten til å hovere.Nå står det imidlertid 3 ferdige Randpatroner til hr Landmarks moderne skydevaaben på hyllen.Så verden går heldigvis ikke alltid fremover.