Ny faglitteratur snart i havn

Started by jæger justnæs, 02. February 2013 kl. 21:46:01

Previous topic - Next topic

Øyvind F.

Da har jeg fått det første eksemplaret i hus (resten blir sendt ut fra forlaget 29. november) og har åpnet for forhåndsbestillinger på denne siden: http://www.blackpowderbook.com/order.php

De som registrerte seg på e-postlisten fikk mail på søndag. Det viste seg å ikke være en dum ide å la folk forhåndsbestille, for 1/3 av de bøkene jeg hadde bestilt fra forlaget var borte innen det hadde gått 10 timer. Bestiller du nå er du sikret et eksemplar når den kommer ut.

Selv synes jeg boka ble pen å se på, så får andre vurdere innholdet :-)

Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

aho

Hei

Sjekk søppelposten ,min mail hadde havnet der !
Gleder meg!!

Øyvind F.

Ebokversjonen ble nettopp lansert, så dere som har nettbrett, Kindle eller lignende kan lese From Musket to Metallic Cartridge allerede nå: http://crowood.com/eBooks.asp?bid=9781847975942

Jeg kommer ikke til å selge ebøkene, så de må enten kjøpes via forlaget eller bokhandlere som Amazon. Dessverre er eboka priset for høyt i forhold til papirboka, og hos forlaget er den dyrere enn papirboka – uten at jeg skjønner mye av hvorfor det skal være slik.
Øyvind F. - forum admin

festus

> Dessverre er eboka priset for høyt i forhold til papirboka, og hos forlaget er den dyrere enn papirboka – uten at jeg skjønner mye av hvorfor det skal være slik.

Jeg tipper forlaget ønsker å unngå å brenne inne med tonnevis av papirbøker... Ingen fare tror nå jeg, bøker skal kunne blas i, stables og luktes på- og de går aldri tomme for strøm!
"En mann kan aldri ha for mye rødvin, for mange bøker eller for mye ammunisjon"
- Rudyard Kipling

Øyvind F.

Da er boka publisert, et par dager før tiden. I praksis betyr det at den er ankommet lageret i England fra trykkeriet. Jeg forventer at en palle med bøker blir sendt til meg i løpet av de nærmeste dagene. Dere som har bestilt og betalt vil deretter få  bøkene straks jeg har mottatt dem.

I går la jeg også ut en reklamepopup for boka. Den dukker opp på de fleste sidene på svartkrutt.net, men den skal kun komme én gang. Etter at du har klikket på det svarte krysset i øverste høyre hjørne skal den aldri komme tilbake igjen, med mindre du skifter nettleser, leser fra en annen maskin eller sletter cookiene.

Noen har meldt fra om at den dukker opp på hver side, men slik skal det altså ikke være. Problemet løses ved å oppdatere siden, eller trykke F5.

Slik skal det se ut:

Øyvind F. - forum admin

Øyvind F.

Etter litt forsinkelser kom bøkene på fredag, og jeg har brukt helga på å pakke de bøkene som er bestilt og betalt. Bøkene blir sendt med posten i morgen tidlig. Beklager forsinkelsen til alle som har ventet!

Øyvind F. - forum admin

jæger justnæs

Gleder meg stort til ankomst!
Det ser ut til å ha vært en travel helg i nisseverkstedet, må være godt over 150 bøker der? Vel blåst og godt jobba :-)
Best når det smeller!

krutnarr

Skikkelig stas dette :-D
Kan nesten ikke vente. Endelig skikkelig sengelektyre. Harry Hole go home.....

Øyvind F.

Alle bøkene ble innlevert på postterminalen i Bergen kl. 07:00 i morges, og det betyr at det bør begynne å dryppe ned harde pakker i postkassene fra og med i morgen. Det er mulig det tar litt lengre tid i disse tider pga. juleposten. Det ble sendt ut litt over 200 bøker i første omgang. Ikke verst for en engelskspråklig bok i Norge, synes jeg.

Da håper jeg dere blir fornøyd. Kom gjerne med tilbakemeldinger!
Øyvind F. - forum admin

olav

Fikk den nye boka til Øyvind Flatnes i dag med hilsen i . Meget bra bok , overgår det meste jeg har lest . Så nå har jeg lektyre i jula . Takk Øyvind !
Hilsen Olav Johan Heidenstrøm.

Edit: Flyttet innlegget til tråden om ny bok. Admin

Parelius

Boka kom med posten i dag og ser frem til mange timer med interessant lesning og oppbyggelig innhold!

Bare å ta av hatten for dette herr Flatnes!

Perfekt julegave til en "Svartkrutt Rookie" som meg selv:-D

MrOneTwo

Oj. Da blir det jul lell. Den ene av bøkene mine er kommandert til USA. Så du går global i første batchen Øyvind.
Jeg ble født på kvelden, men ikke i går kveld...

festus

Boka kom i dag, og jeg har så vidt fått begynt å bla i den. Førsteinntrykket er meget godt!:-D
"En mann kan aldri ha for mye rødvin, for mange bøker eller for mye ammunisjon"
- Rudyard Kipling

runastav

Hei Svartkruttgodfolk
Faren med boka til Øyvind er at hver gang du blar i boka så får du lyst til og skyte med allt hehe:-)
Mvh Runar

Robin Banks

Julekvelden kom tidlig i år :-).
Ser veldig bra ut.
Takk
RB
If your gun can reach it and you can see it, you can hit it. If you practice. I don't :-)

qualibra

Fikk boka i går !:-P

Takk for ei fin bok til jul, Øyvind .

Dette er vel den første boka om skyting med svartkrutt, som dekker et så bredt spekter på alle måter .

Har fått sett litt i den, og det er klart at her
er det lagt ned veldig mye arbeid .

Veldig bra !;-)
qualibra

jørn

Da var boken kommet til utkantstøket også :-)
Ser veldig bra ut dette Øyvind, gleder meg til og lese den.
God jul til dere alle sammen.

Mvh Jørn

Hiorthefot

Bøyger meg i støvet.  Hjertelig mange, mange takk Øyvind!!!

Boka var på visning i årsmøtet til KongbergColtens Venner i går kveld.

jæger justnæs

Det er andaktsstund i bibelbeltet, takk for den nye huspostillen!
Sitat Frode: "Æ æ rett å slett mållaus!"
Kan skrive under på den ;-)
Best når det smeller!

krutnarr

> Sitat Frode: "Æ æ rett å slett mållaus!"

Frodes utbrudd går godt for mine opplevelser av boka. Takk for at du reddet julen her Øyvind. :-D (å takk for det du vet. Boka var godt tatt i mot ;-) )