Fellesbestilling av kammerladertenger 2013-2014

Started by Øyvind F., 22. October 2013 kl. 2:52:07

Previous topic - Next topic

Øyvind F.

Jeg hentet tredje batch på postkontoret i går, men får sannsynligvis ikke tid til å sende ut e-post med betalingsinformasjon etc. til de som er med i denne gruppen før til helgen.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Øyvind F.

Fjerde og siste batch med kammerladerstøpeblokker er nå straks ferdig. Kun inngravering av serienumre gjenstår før de blir sendt i posten til Norge. Det betyr at i alt 60 blokker snart er levert gjennom denne fellesbestillingen – som for øvrig har tatt evig lang tid av ulike årsaker. Som vanlig sender jeg ut en e-post til de som har bestilt når jeg har blokkene i hende.

Jeg har også bestilt noen ekstra som blir solgt i butikken, slik at det blir mulig å få tak i kammerladerstøpeblokker i fremtiden også.
Øyvind F. - forum admin

Øyvind F.

Siste levering med støpeblokker ble hentet på postkontoret i forrige uke, og alle som viste interesse har fått e-post. Det tok jo uendelig lang tid dette her, og jeg er glad for at prosjektet nå endelig kan erklæres for fullført. Nå håper jeg at kulene skyter godt!

Uavhentede blokker blir lagt ut i butikken og per nå ligger det tre stk for de som ønsker å sikre seg en. I tillegg har jeg som nevnt bestilt 15 ekstra som blir lagt ut i butikken når den tid kommer.
Øyvind F. - forum admin

jæger justnæs

Takk for en god innsats for skyttermiljøet, Øyvind!
Best når det smeller!

G.Larson

Hei
Jeg har ikke kommet igang med denne tanga enda men har noe som sikkert kan
virke som et dumt spørsmål:
Hvordan får jeg ut de splintene i siden på støpeblokka? De håndtaka skal festes til.
Ståle B.

Mr Hanssen

Skruene skrur du ut ovenifra ( under kutteplata)
med en 3/32 umbrakonøkkel.
Helt motsatt av alle andre blokker jeg har.