Støpetenger

Started by Håvard, 17. December 2013 kl. 20:54:08

Previous topic - Next topic

Håvard

Hei
Er det noen som har erfaring med støpetenger fra AGS solgt av Hunters House, tenker da serlig på tang til kammerlader 18 lødig, 12mm remington og 10,15 Jarmann.

Balcar

Min erfaring er at det tar år, uten at han sender den til slutt. Jeg skulle ha 2 kammerladertenger, ringte en gang i måneden og ble lovet at de skulle sendes. Jeg bestillte disse i påske-tider 2012, og første løfte var at de skulle gå rett etter påske. Historien slutter nå i september, da var jeg på en konferanse på danskebåten, og fikk anledning til å dra innom, han hadde selvsagt begge i hylla, og jeg tok de med hjem. Heretter drar jeg og henter de med en gang!

Kuletanga er flott, fungerer utmerket.

qualibra

Ja, undertegnede har også bestilt kammerladertang derfra .
Jeg fikk ikke svar på e-posten en gang .
Ikke en lyd kom det derfra .

En kammerat av meg var innom der i annet ærend og spurte for meg,
men da hadde de ikke igjen slike i det hele tatt .
Men noen beskjed om det fikk jeg ikke da jeg bestilte .

Spørs nok om de ikke har mer enn nok med kundene de har
over disk, og at internettkunder i tillegg blir for mye å gape over .;-)
qualibra

The Dane

Han som gør støbetængerne Jørgen Andersen bor på Fyn lige udenfor Odense.
Han er ca. 85 år gammel og arbejder kun lidt nu for tiden.

Hvis i ønsker det kan i meddele mig hvad i søger og så skal jeg køre forbi og checke om de findes fysisk. Er de der kan jeg købe dem og sende til jer, ingen problemer!

Med de priser de tager i Hunters House kan det vel være lige så godt at handle hos Tom www.accuratemolds.com

Han fremstiller tænger på CNC drejebænk og kan lave en kugle nøjagtig som i kan tegne den. Typisk tager det 3-4 uger fra online ordre til den er i postkassen.