NM i svartkruttskyting 2006

Started by Øyvind F., 30. May 2006 kl. 17:19:07

Previous topic - Next topic

Øyvind F.

Har alle fått med seg at NM er flyttet fra Eidsberg til Årnes? Datoen er den samme, og alle som har meldt seg på til Eidsberg slipper å gjøre noe mer med saken. De må selvfølgelig sørge for å møte på riktig sted.

Er det mange fra forumet som skal til NM?

Her er påmeldingsskjema. Løp og kjøp!
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

jæger justnæs

Stiller selvfølgelig! Hente krutt også, må vite;-)
Best når det smeller!

GNU

Ja stiller opp, kun korte jern, men fikk meg et støkk da jeg var innom NSU`s sider og så at stevnet var flyttet!  Det blir en litt lenger tur, særlig når man bor så nærme Eidsbergs bane(dagstur!!!) Burde ikke påmeldte få varsel direkte? Små barnsfedre trenger god tid til planlegging:-D

Hiorthefot

Jammen på tide med "comeback", men det blir nok med orginalvåpen som strør høl over heile skiva (Fin unnskyldning for dårlig skyting.) Men til gjengjeld er det litt moro å forstyrre superseriøse konkurrentar med litt ekstra stort kruttforbruk og ekstra smell!!  Gleder meg, også til å treffe dere andre som er på forumet.:-

Øyvind F.

> Burde ikke påmeldte få varsel direkte? Små barnsfedre trenger god tid til
> planlegging

Jo det burde de fått. Det er EFP som har ansvaret for det, og de burde absolutt sørget for å informere de påmeldte. Det kommer informasjon i Muskedunderen, men den er det jo ikke alle som får ryktes det...
Øyvind F. - forum admin

jæger justnæs

> .... blir nok med orginalvåpen som strør
> høl over heile skiva ....Men til
> gjengjeld er det litt moro å forstyrre superseriøse konkurrentar med litt
> ekstra stort kruttforbruk og ekstra smell!!
Enig med deg, stiller selvfølgelig uten skisko og MC-jakke:-D
> Gleder meg, også til å treffe
> dere andre som er på forumet..
Gleden kan ingen ta ifra oss, dette blir nok en artig sammenkomst av snåle fremtoninger!

Er det forresten noen som sitter på en god veibeskrivelse til banen? Har vært der før en gang, men husker ikke veien til eller fra. Jeg har kjennskap til at folk søker etter Årnes på nettet og stedsnavnet dukker opp rundtomkring i landet. Kanskje noen kan fortelle litt mer for de som ikke er oppflaska med stevner på Østlandet?
Best når det smeller!

reldor

> Er det forresten noen som sitter på en god veibeskrivelse til banen?

Hei
Her er vei beskrivelsen jeg fikk....

R.

"Banen ligger like ved Årnes sentrum.
Kjør til Vormsund, så til Årnes....over brua (Glomma)
Etter det vil det stå skilter"
Religion er menneskets seier over fornuften.

GNU

Bruker ofte Map24.no for å finne veien når GPSen ikke er tilgjengelig.
Legg inn hvor du reiser fra i lenken så finner du veien til Årnes:
Map24.no

jæger justnæs

Her er et kart over Årnes. Banen sees som en svart strek nede til høyre. Så er det bare å zoome inn/ut og finne skrive turkart til årets höjdare.
Best når det smeller!

Øyvind F.

Jeg fikk den foreløpige startlista fra arrangørklubben i dag.

Den kan lastes ned her (word-dokument).

Hyggelig å se at på noen skytelag er over halvparten av skytterne svartkrutt.net-brukere. :ok:
Øyvind F. - forum admin