Forumet våkner til liv igjen

Started by Øyvind F., 02. December 2006 kl. 22:11:16

Previous topic - Next topic

Øyvind F.

svartkrutt.net har begynt å våkne til live igjen etter serversammenbruddet sist uke. Sammenbruddet medførte at firmaet som jeg leier serverplass hos klarte å slette 100 % av innholdet på svartkrutt.net.

:data:

Jeg hadde derimot backup av det meste, med unntak av foruminnlegg fra 26.06.06 til idag, samt de nyeste annonsene på markedet.

Foruminnleggene fra 26. juni 2006 og fram til idag har jeg klart å restaurere så godt som mulig, og det er ikke veldig mye som er tapt.

Det som er tapt for godt er:
- Alle bilder som er lastet opp på forumet fra og med 26. juni 2006.
- Alle brukere som har registrert seg etter 26. juni 2006. En del av disse har jeg lagret, og disse vil motta nytt passord.
- All kontoinformasjon som er lagt inn etter 26. juni 2006. Det vil si at dersom dere har skiftet e-postadresse, passord, signatur etc. så er disse tilbakestilt til slik de var 26. juni 2006.

Dersom dere ser at det mangler bilder i innlegg kan dere sende dem til meg, så skal jeg få dem på plass igjen.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Øyvind F.

Da har alle brukere som jeg hadde brukernavn og e-postadresse til fått ny kontoinformasjon. Dette gjelder brukerne:

- Clay Allison
- Frear
- randmod
- smetten
- Vetterli100
- myhres
- Leidangsbonde
- Dykkeren
- marcus1250
- tutta
- rollman
- Sherrif
- VanPelt
- jbnb
- edamerost
- Gudvin Skogen
- Sjanten
- eldgammal
- grotass
- Snap Shot

Dersom du har registrert deg etter 26.06 2006 og ikke står på denne listen må du dessverre registrere deg på nytt.

Dere ser kanskje også at en del gamle innlegg har kommet lenger opp på listen enn de skal. Dette er innlegg som jeg hadde backup av fra før 26. juni, men som har fått svar etter denne datoen. Det kan fikses, men det skjer ikke med det første, dersom det i det hele tatt kommer til å skje.

Et annet spørsmål: Savner dere noen tråder?
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.