Bra service fra Børselars!

Started by aho, 17. March 2016 kl. 12:08:07

Previous topic - Next topic

aho

Hei!

Fikk akutt lyst til å bytte tennhull liner på Pedersoli flinten min for et par uker siden.
Ringte til Børselars ,ingen liner inne men Trond tok kontakt med fabrikk og fikk plassert på en ordre de hadde.
Liner dukket opp idag,70 inkl frakt.
Meget fornøyd!

Aj

kjberg

Det er vel en sannhet med modifikasjoner.
Prøvde å få med et våpen fra Pedersoli på sannsynlig samme forsendelse, men det var ikke mulig i det hele tatt. Bestiller du våpen, har du ikke muligheter for å få det på mange måneder. Jeg synes ikke servicen er noe særlig god. Bestiller nippler og liners fra Track, de er i huset på en uke.
KJ.

Øyvind F.

Og der kom den. Når noen drister seg til å legge ut skryt om en norsk butikk på en norsk nettforum så trenger du ikke vente lenge på den første surmagede kommentaren.

For det første er det forskjell på å bestille en liten skrue med hull i og et våpen. Du sender ikke den nevnte skruen og et våpen i «samme forsendelse». Lineren kunne du sendt med brevdue.

For det andre regner jeg med at de fleste importører vil foretrekke å importere flere enn ett våpen i slengen grunnet papirparbeid, forsendelseskostnader etc. Det er heller ikke sikkert at Pedersoli har hatt det aktuelle våpenet på lager.

Børselars er sikkert ikke perfekte, men om du synes et par måneders ventetid er for lenge så får du heller prøve å planlegge litt bedre.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

nevS

Hvor er liker knappen Øyvind,
Skulle ha hekta på det innlegget ditt..
Samler på sisteplasser.
Skytter ikke samler.
Lytt til erfaringer.
Gode råd som det å tru og synsing funker kanskje når du har prøvd rådene fra en med erfaring.

kjberg

omforlatelse alle sammen, det var ikke meningen å tråkke noen på tærne. Servicen er sikkert god nok, man kan ikke forvente at noen prøver å stå på litt når man driver en så liten idrett som det vi gjør. Svartkruttskyttere bruker jo ikke mye tid eller penger på sin idrett, så det er jo ikke så nøye heller. Ikke mye penger å tjene på dette for forhandlere heller, så jeg tar den. Det var heller ikke meningen å være surmaga på noen måte, å det var jeg jo heller ikke.
Kjell Bergersen.

kjberg

Hei!Øyvind.
Må få rette på det du skriver om å planlegge. Det er ikke prat om 2 mnd. Med 2 bestillinger i året må det bli 6 mnd. Har en kjenning som venta på våpen der i 7 mnd.
Han fikk det på denne sendinga. Våpenet jeg skulle bestille ble aldri sjekka med Italia, ble bare avist ved disken som umulig. Men en ting har du rett i når det gjelder planlegging. Jeg har nå rettet opp min planlegging. jeg planlegger å handle et annet sted.
Kjell Bergersen.

Justme

I live the life i love, and I love the life i live.