Tilbud!? Åter till fäderneslandet??

Started by arilar, 12. March 2007 kl. 10:26:55

Previous topic - Next topic

arilar

Kanske kan vara av norskt intresse? Just för stunden inte så högt pris (2550 Skr). Får väl se vart det slutar. Ville alla skulle få chansen.
http://www.tradera.com/auction/Militara_Samlarsaker/aid_40807523
Hälsningar,
ARILAR

Admin edit: La inn bildene fra auksjonen sånn at folk kan se hva som ble kjøpt når bildene blir tatt ned fra nettet:

Trond

Skiløpere pleier å være relativt strøkne, men denne er i en forferdelig og mangelfull tilstand. Jeg har likevel gitt et bud på børsa - det er tross alt teoretisk sett bare maks 598 stk av dem....

Trond

arilar

Kul att mitt tips ändock noterats! Min känsla är att bössan uppskattas mest hos "naboen". Lycka till!!
ARILAR

arilar

Nå, vem bor bössan hos nu då?? Jag utgår från att den är på väg västerut. Ser ut som om bössan åtminstone rönte uppskattning hos en del.
Bästa hälsningar,
ARILAR

Trond

Den er på vei østerut - mot Stockholm, om den ikke allerede er kommet frem. Jeg har et bolagsstemmemøte der i april :-D Tullen er også mye greiere på Gardermoen enn på posten.

Trond

arilar

Grattis!!
Du har kanske planerat in ditt möte så väl att du kan spendera helgen 14-15/4 i Stockholm? Finns ju lite roliga begivenheter i stan då. Ska själv försöka ta mig ner till Stockholm (skyller på släktbesök). Har ju en civiltillverkad norsk kammarladdare jag kan ta med om nån vill klämma på den (bössan bör väl flytta västerut framöver).
Hälsn.,
Arilar

AB

Om du har en norsk produsert kammerlader, så legg ut bilder av den her da mann!! :-P

Det finnes allerede altfor mange norske våpen i Sverige!! ;-)

Kammerherren.

AB

MMMMMMMM, den var snygg!!
Har du tenkt på noe beløp du skal selge den for da?
Om du ikke vil legge det ut her, så er du velkommen til å sende meg en mail ;-)
AB