En takk til postvesenet.....bøyd Winchester

Started by kriskross, 14. December 2018 kl. 9:39:40

Previous topic - Next topic

kriskross

Hei,
ser det har enkelte ganger vært spm om direkte import fra USA og andre land. Gjør dette ofte selv, selv om jeg foretrekker å se varen selv ør jeg kjøper av åpenbare grunner.

Tenkte jeg skulle vise frem ett skrekkeksempel fra i dag. Ventet på denne lenge. Først feilsendt til rundt USD 100, så dukket den opp hos avsender igjen. Så sendt Express (EMS) for USD 175 o kom endelig frem. Profesjonelt oppusset Winchester 1873 fra 1884. Dvs en BØYD profesjonelt oppusset Winchester 1873 fra 1884....det skal litt til å bøye ei pipe midt på og attpåtil bevare alt treverk og finish uskadd....

Jeg kjøper en sjelden gang kjøper jeg en oppusset, men denne må ha tatt med seg en helt spesiell forbannelse. Merk at USPS og posten skylder på hverandre og at det ikke er en krone å hente her....19000 rett i dass...men det går jo bra noen ganger også, selv om eskene gjerne ser ut som om de har gått i kverna når de kommer......

krutnarr

Huff.
Det er ikke et pent syn.
Muligens den kan reddes som skytbart gevær? Det er utrolig hva noen kan få til med litt varme :hammer:

Øyvind F.

Det var et trist syn. Men kanskje du kan finne noe trøst i denne tråden på kammeret.

Rifla på bildet ble skytbar igjen, men det jeg regner med at det kostet litt.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.