GIS BORT

Started by Lucky Strike, 02. June 2005 kl. 12:16:59

Previous topic - Next topic

Lucky Strike

Jeg har brent noen CD'er med bilder av de våpnene som er solgt på www.auksjonshall.no (der jeg jobber) siden starten for fire og et halvt år siden. Hvis noen er interesserte i få tilsendt en kopi, kan de evt. sende meg en mail til trond(alfakr.)auksjonshall.no med navn og adresse. (Og ja, jeg lover at ingen blir lagt til i kundebasen av den grunn:-D )

De fleste er .jpg-bilder, i sterkt varierende størrelser, og forsåvidt også av varierende kvalitet og interesse, tenker jeg. Noen er også i .bmp-format. De aller fleste er altså av antikke ting, det finnes litt militaria og uniformsportretter, kniver, etc. også. Det er også bilder av noen reg.pliktige våpen som har vært innom huset lenge nok til at de er blitt fotograferte.

Jeg har ikke kommet så langt som å ta med de tingene som er solgt på www.blomqvist.no , så noen av de aller beste objektene er altså ikke med. Det kommer i neste runde, tenker jeg.

Hvis bildene skal publiseres (også for eksempel på svartkrutt.net eller sluttstykke.com), må det opplyses hvor de kommer fra, ellers kan de brukes fritt til ehhh...studier.