Bogen om krudt

Started by Jon, 28. January 2013 kl. 10:32:25

Previous topic - Next topic

Jon

Får ta noe litt nyere denne gangen. For de som er interessert i svartkruttets historie så finnes der ei dansk bok om temaet og den omhandler krudtværk i Norden.

Jeg i sin tid fikk fatt i den via en fyrverkeri historikker som hadde mye kontakt med forfatteren.
Så etter den på nett men kunne ikke finne den men en dyktig bokhandler bør kunne spore den den på ISBN nummeret.

Huntdoc

Hei.Tok kontakt med norsk bokhandel først.De kunne ikke hjelpe.Tok deretter kontakt med forlaget,og de kunne heller ikke hjelpe.Du har ikke adressen til en eller begge forfatterne (i omslaget eller liknende) så jeg kunne henvende meg direkte til dem?Det hender jo at forfattere har et par eksemplarer liggende.Det er neppe en bok med stort opplag,og interessenter er vel,som meg,litt spesielle i hodet.huntdoc@tele2.no

Jon

Den som i sin tid skaffet meg boken er han som er GunnarB her på forumet, han kan trolig hjelpe.

Jon

Da bør de som er interessert nytte muligheten, husk man får momsen av om man kjøper fra forhandler (Adlibris)og den kommer ikke på inn til Norge. Bøker er som kjent momsfrie.