Våpenprodusent Amsterdam

Started by Fagerstad, 13. June 2021 kl. 21:02:29

Previous topic - Next topic

Fagerstad

Hei

Er det nokon som klarer å tyde namnet som står over Amsterdam her? Er ei perkusjonsbørse.

Harald

#1
IAN/JAN VAN SUSLEN/SUSTEN, kanske :-) Mvh Harald.

Fagerstad

Det liknar på noko slikt ja. Men finn ikkje noko treff på nettet. Er vel i slike tilfelle ein skulle ønskje ein hadde eit megabibliotek med alt av meir eller mindre obskure våpenbøker  :-)

Fagerstad

Lurer på om det skal vere Jan Van Suylen. Nokon som kjenner til ein slik børsemakar?

Harald

Hei. Van Suylen virker mer rett, ja. Jan er tydeligvis fra «Suylen», og Suylen er et (kanskje flere) stedsnavn i Nederland. Mvh H.

Vidar

I boka Hartmans' Dutch Gunmakers from the 15th to the 20th century, av G. de Vries og B.J.Martens, som ingen ville kjøpe av meg, så finnes Jan van Suilen (also Sullen), (c.1660-c. 1680), gunmaker. Et pistolpar som er merket Jan van Suilen/Amsterdam er vist i boka.

Fagerstad

Tusen takk for info Vidar. Børse er ombygd frå flint til perk, men om den er frå 1600-talet veit eg ikkje. Den er ikkje i mitt eige. Har ein nederlandsk kollega og han har forklart meg litt om dei mange måtane namnet kan skrivast på så det er ikkje heilt lett å søke etter det :-)