Oppdatering

Started by Øyvind F., 29. August 2005 kl. 21:05:15

Previous topic - Next topic

Øyvind F.

Dersom du har vært litt observant så har du kanskje sett at svartkrutt.net har forandret litt på utseendet siden søndag kveld. Jeg har også lagt ut noen flere bilder her og der. Egentlig så er den største forandringen å finne i strukturen på sidene, dvs. at designet er laget v.h.a. PHP og CSS og ikke tabeller og PHP som før. Det skal gi mer dynamiske sider som er lettere å vedlikeholde og som fungerer bra uavhengig av nettleser, skjermoppløsning eller skjermstørrelse.

Jeg har testet sidene i Mozilla Firefox, Opera og Internet Explorer og det ser ut til å fungere rimelig bra. I Internet Explorer som 87 % av dere merkelig nok bruker, så ser det ut til at det går det noe tregt av og til. Gjør som meg og bytt til Mozilla Firefox som er en raskere og sikrere nettleser. Er du lei av virus og dritt på maskinen kan du både bytte ut Explorer og Outlook/Outlook Express med Mozillas Firefox og Thunderbird og redusere virusfaren med til et minimum. Myye bedre
:data:

Vær vennlig og gi beskjed dersom dere finner sider som ikke fungerer, eller som har den gamle lay-outen.

Her er to bilder som viser hvordan det så ut før og nå:

Før:

Etter:
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.