Kammerladerboken er i salg!

Started by Øyvind F., 19. April 2021 kl. 18:00:01

Previous topic - Next topic

Øyvind F.

Takk for alle tilbakemeldinger alle sammen! Det virker som om at boken har blitt godt mottatt, og det er bra. Det har vært en travel tid siden boken kom ut. 25 % av førsteopplaget på litt over 1000 stk. er allerede solgt, så mye tid har med gått med til pakking og sending. Betjeningen på post i butikk begynte etter hvert å få angst i blikket da jeg daglig kom trillende med kilovis med bøker.

Spre gjerne ordet om boken til , din lokale bokhandel eller biblioteket ditt. Alle butikker og biblioteker kan ta inn boken via sine systemer, men det er dessverre sjelden man ser våpenbøker i butikkene for tiden.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Peter Wessel

En fantastisk fin, faglig og samtidig «lettlest» bok med delikat layout. Dette førte til mitt første kjøp av kammerlader til tross for å ha puslet med svartkruttskyting i over 30år. Fått en skikkelig revitalisering av denne interessen.
Er det noen planer om å få bestilt flere støpetenger for kammerlader?

Øyvind F.

Takk for det – det er hyggelig at boken inspirerer! Jeg ser med jevne mellomrom etter potensielle leverandører av kammerladerstøpetenger, men de fleste vil ikke påta seg å produsere spisskuletenger av et såpass stort kaliber. Det finnes noen få som kan påta seg slike oppdrag, men da kommer en tang på flere tusen kroner, dessverre. Send gjerne en PM om det er av interesse å få i gang en bestilling av noen custom-tenger.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Peter Wessel

Supert, da oppfordrer jeg de av oss som kunne tenke seg en tang å sende en pm til Øyvind