Skogen utleie & antikk

Started by arvegutt, 01. January 2017 kl. 21:12:11

Previous topic - Next topic

arvegutt

Er det noen som har erfaring med kjøp av våpen hos Gudvind Skogen hos Skogen utleie og antikk? Jeg ser han har noen fine våpen der. Er han seriøs med det han holder på med?

jopesj

Hei,
jeg har kjøpt en revolver av Gudvin Skogen, og det var helt utmerkete service! Jeg fikk bilder på e-post på forhånd. Det jeg pakket ut overgikk forventningene, og forsendelsen ble raskt ekspedert.
Hilsen jopesj
Jopesj

BEN74

Se dette innlegget arvegutt:

Kjøp av originale revolvere
http://www.forum.svartkrutt.net/index.php?id=4420



Du kan lese hva Øvind F. skriver her:

http://www.forum.svartkrutt.net/index.php?id=4425
 

"Personen det henvises til over er persona non grata både på markedet og forumet på svartkrutt.net. Metodene han bruker er ikke like godt likt av alle. Jeg har selv blitt tilbudt et objekt av denne mannen. Det han ikke fortalte var at det lå på eBay, og det var ikke han som var selgeren. Han tråler amerikanske auksjonsnettsteder og kjøper opp og selger videre med fortjeneste, så du kan like godt kjøpe direkte fra USA selv."


Har sett at han har fått lov å legge ut våpen til salgs på markedet det siste året, så Øivind har vel gitt han en sjangs igjen etter 10 års utestengning.

Hilsen BEN74

AKS

Hei
Har handlet en del av ham og er fornøyd.  
Hadde to returer som var uten komplikasjoner og uten sure miner.
Han har de siste årene hatt en oppadstigende lærings-kurve. Det er vel normalt.
Går ikke god for alle hans priser, men en pris "er det du kan oppnå å få for en vare" :-)
AKS

Old Colt

Hei,

har kjøpt ganske mye fra Gudvin de siste to- tre årene. Stort sett bare godt å si, selv om beskrivelsene er i overkant positive. Jeg har også erfart at våpen jeg har fått "tilslag" på glipper, fordi de var på auksjons-sider i USA, og ikke på lager i Norge. Men Gudvin er redelig når det gjelder ev. retur. Jeg kommer til å handle mer hos ham. :-) Prismessig er det kanskje ett fett å handle selv fra USA, men jeg aksepterer at noen skal ha litt for jobben. Min oppfatning er at Gudvin er real og ærlig.

Mvh Old Colt

jrr50

Har hatt tidligere vanskelig og få kontakt ang ting som ikke dukket opp etter avtalt og fullført kjøp, via qxl så dette er en tid tilbake ,
skal ikke skylde på hverken ene eller andre hva som var grunnen, til at sendingen ikke ankom , om det var posten eller avsender. Det kan jeg ikke påstå det ene eller andre
 , men det ankom aldri hit til meg , og det og få kontaktet få en avgjørelse og enighet  tok meget lang tid( måneder)  , men dog til slutt ble iallefall beløpet refundert til min konto og saken avsluttet .

Men i senere tid nå når jeg ser han har økt volumet i omsetningen sin så hører jeg fra andre som er fornøyde og opplever selv også at det fra skogens side  blir lagt mer tid og krefter inn i og ha fornøyde kunder, og et godt renommé (det er et lite miljø, og et dårlig renommé er vanskelig og rette opp)
 så kan vel si at det   Jeg og flere opplevde derfra tidligere ( en god tid tilbake, før han startet opp med sin egen nettauksjon og nettside) så var det så som så, med hvordan handler ble håndtert , og iallefall reklamasjoner , men dette har tydeligvis bedret seg og virker iallefall og fungere godt nå etter hvordan jeg oppfatter dette .
Med beste hilsen JRR50.

Besøk gjerne  min hjemmeside:   www.jrr-50.com

(NB,ny hjemmeside under laging,så det er nesten bare side oppsettet nå ,men bilder og slikt er underveis)

svovelsvein

Fikk en revolver i posten i dag derfra.Hele handelen har fungert greit, og revolveren var faktisk bedre en beskrevet så jeg er fornøyd. Han skaffer jo til veie mye fine våpen, men syntes prisen ofte er stiv. Men innimellom har han også ting som jeg anser som billig.

Håvard

Har negativ erfaring med han, fått varer i svært dårlig stand, vant budrunde på QXL men fikk ikke varen sannsynligvis fordi han fikk et bedre bud en annen plass ,han selger våpen som er oppusset som om de er i orginal tilstand, klarte nesten ikke å bli kvitt mailene hans heller da han ikke respekterte mitt ønske om å slettes fra maillista hans.  Kan ikke se at det er noen grunn til å ta sjansen på å handle med slike.

ola r

> Er det noen som har erfaring med kjøp av våpen hos Gudvind Skogen hos Skogen utleie og antikk? Jeg ser han har noen fine våpen der. Er han seriøs med det han holder på med?

Ingen fare å handle med Gudvin. Ser der er folk som skriver at han er useriøs,men det må i så fall være untaket. Kan fortelle at jeg kjenner mange som har handlet med han og på den måten kom jeg i kontakt med han. Selv har jeg handlet med han i 7-8år,men de som tipset meg om han mye lenger. Når det gjelder beskrivelse av våpnene så er det stort sett den samme som ble brukt av de han kjøpte fra og det er jo amerikanere som av og til snakker litt romslig,men har aldri opplevd løgn. Kjøpte våpen fra han nå nylig hadde de faktisk 5 dager etterpå og det ene var langt bedre enn beskrevet,mens det andre var som forventet også meget bra. Mitt råd er å kjøpe noe og se om du er fornøyd. Er du ikke fornøyd tar han det i retur uansett så det er ingen risk.

Roy-Terje Kjoberg

Har hatt tilnærmet lik erfaring som deg. Handlet et gevær som var oppgitt i feil kaliber og var ødelagt i låskassefestet. I ettertid har jeg bedt om å bli slettet fra mail-listen hans uten respons.
Pål Kolbenstvedt på Antikke Våpen har jeg derimot handlet mye med og har bare godt å si om :-)
Mer samler enn skytter.