Ny forumversjon

Started by Øyvind F., 13. December 2017 kl. 10:05:25

Previous topic - Next topic

Øyvind F.

Forumet er som dere ser oppdatert. Denne gangen har jeg latt standard-designet være som det er. Synes dere det fungerer, eller skal jeg finne fram fargestiftene og få tilbake det gamle?

De mest markante endringene i denne versjonen er:


  • Ny oversikt over dine egne innlegg i toppmenyen
  • Mulighet for å legge til innlegg som favoritter, slik at du enkelt kan finne dem igjen i toppmenyen



Erfaringsmessig er det sikkert ting som ikke fungerer etter en oppdatering, men bare gi meg en lyd i denne tråden, så skal jeg forsøke å fikse det.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Mike Sierra

"skal jeg finne fram fargestiftene og få tilbake det gamle?"

Gjerne, synes det var enklere å lese med de gamle fargene.

Old Colt

Linken helt oppe til venstre på forumsiden, som skal ta en tilbake til hovedsiden, peker i stedet på forumet... :-)

De gamle fargene var i mine øyne litt lettere å lese, men det kan være en tilvenning.

Mvh, Old Colt

laffa

Få gjerne tilbake fargene, dette var nitrist

  laffa

reldor

Man våkner i alle fall :-P , ble veldig lys/skarp på min pc.

R.
Religion er menneskets seier over fornuften.

Pensjonist

Det var bedre før synes nå jeg

Roy-Terje Kjoberg

#6
Det var roligere for øynene mine med fargen i den forrige versjonen.
Mer samler enn skytter.

Jon

Likte også den gamle bedre

krutnarr

Flotte nye funksjoner, men enig med de fleste til nå at den nye versjonen er en smule lys og ubehagelig for øynene.

Ammar

Nei,nei dette var ikke bra Øyvind få til bake den gamle stilen.Dette var ikke bra får mine øyne

Jone T

Litt uvant, men når man frekventerer kammeret.no I tillegg så er det rart med hva man kan venne seg til. Topp med nye funksjoner også

runastav

Hei Øyvind!
eller skal jeg finne fram fargestiftene og få tilbake det gamle?Jatakk!
Helsing Runar

festus

Flott med link til egne innlegg! :-)
"En mann kan aldri ha for mye rødvin, for mange bøker eller for mye ammunisjon"
- Rudyard Kipling

Roy-Terje Kjoberg

Går det an å sette opp sidene slik at det siste innlegget i tråden kommer opp først?
Mer samler enn skytter.

Orion

JA, der er jeg enig med Roy-Terje...! Har egentlig tenkt på det lenge, men...
OM det går an, så hadde det etter min mening vært mye mer lettvint om siste innlegg kom øverst i tråden, så hadde man sluppet å scrolle helt ned for å se om det var kommet noe nytt. ;-)

Ellers er ny versjon helt grei, men få gjerne tilbake de gamle fargene. :-)

Tinytim

Fint med ''gammelt'' design igjen, men nå markeres ikke leste innlegg som lest hos meg, er det noe jeg må gjøre?

reldor

Gråfargen gjør det mer behagelig å lese.
R.
Religion er menneskets seier over fornuften.

Old Colt

Enig i at gråfargen er mer behagelig for øynene.... :-)

En annen ting: Før kunne man se i lista over siste inlegg, dvs i boksen oppe til høyre med de siste 15, hvilke innlegg en hadde lest. (Fargeforandring, på samme måte som i hovedlista) Det skjer ikke lenger, i hvert fall ikke hos meg? Der ser alle ulest ut...

Mvh Old Colt

JanS

Mye bedre med grå bakgrunn som før og det hadde vært fint med siste innlegg øverst/sist slik at man slipper å skrolle gjennom tidligere svar.:-)
Utestengt bruker. Ta informasjonen i innlegget med en klype salt. Admin.

Øyvind F.

Da skal farger på  besøkte lenker være på plass. Dersom det er noen som vil ha den hvite standardbakgrunnen tilbake, gå inn på profilen deres (klikk på brukernavnet når dere er innlogget) og velg «default» under Grafisk mal.

Når det gjelder siste innlegg øverst, så er det ikke helt klart for meg hvor dette ønskes. Inne på selve forumet er det enkelt å komme til siste innlegg ved å klikke på det svart plusstegnet og klikke på første uleste innlegg (som er markert med rød pil):



Dersom det gjelder på hovedsiden til svartkrutt.net, så er det mulig å lenke til siste innlegg. Om det er smart vet jeg ikke. Du kan like gjerne måtte scrolle oppover igjen for å få med siste innlegg.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.