Kammerladerboken er i salg!

Started by Øyvind F., 19. April 2021 kl. 18:00:01

Previous topic - Next topic

Øyvind F.

Nå er Norske militære og sivile kammerladningsgeværer av Øyvind Flatnes endelig i salg! Du kan kjøpe boken i svartkrutt.net-butikken: https://svartkrutt.net/shop/no/boker/161-norske-militaere-og-sivile-kammerladningsgevaerer.html

I stedet for en vanlig lansering, så blir det pga. koronarestriksjonene kun en liten video der jeg snakker litt om boken og innholdet. Videoen har premiere kl. 20.00 19. april 2021.

https://youtu.be/Sxf6ypx7cKU

Spre gjerne ordet!
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

jæger justnæs

Gratulerer med lansering, Øyvind!
PS! Du kler skjegg :)
Best når det smeller!

runastav

Enig med JJ flott presantering Øyvind, og flott skjegg! Helsing Runar

krutnarr

Hei.
Ja dette var en fin start på morgenen. God lanseringsvideo. Gratulerer med utgivelsen (og skjegg)  ;)

Torgeir

Gratulerer.
Føler jeg må ha denne, og føler også det kan bli en dyr investering. Faren for å lese om noe man synes at man må ha synes overhengende.  ::)

Trgr
Torgeir

Parelius

Gratulerer med lansering av boken!

Fikk den i posten i dag og her er det bare å ta av seg hatten, et virkelig praktverk:-)

Old Colt

Det ble en hyggelig tur til postkassa i dag!  :)

En flott bok, og et imponerende stykke arbeid som ligger bak! Tusen takk for at du har tatt denne jobben, Øyvind.

Old Colt

tiros

Gratulerer med flott bok!
Det var morro å hente den ut av postkassen igår.
mvh
Tor Inge

Tinytim

Da er boka mottatt, og etter å ha bladd litt iden så må jeg si at den så veldig bra ut. Tror den blir med som lesestoff i bobilen, hvis jeg klarer å holde meg så lenge.

runastav

Igjen så har Øyvind lagd et praktverk stor og tung det liker vi med utrolig mye interessant :)
Helsing Runar

JMoa

En fantastisk bok! Hadde skyhøye forventninger og de ble MYE MER enn innfridd.
Lenge siden jeg har lest en bok, men er godt i gang med denne - fra A til Å.

Tenk for en flott julegave dette vil være til gode skytekompiser. Angrer på at jeg kun bestilte to stk. Det blir flere ved neste bestilling på svartkrutt.net

jæger justnæs

Heilt enig!
Mine tre ankom i går, kjekt å ha noen på lur som gaver.
Sabla bra førsteinntrykk, har bare bladd litt rundt og skumlest de første kapitlene. Dette er etter mitt ringe syn et praktverk, intet mindre. Gratulerer med et fantastisk stykke litteratur, Øyvind!

Best når det smeller!

jopesj

Denne boken er et rett og slett et smykke!
Jeg har (nesten) alle bøkene til Øyvind, og denne får førstepremie fra meg. Løp og kjøp!  :)
Jopesj

Torgeir

Ja. Jeg er på grensen til rystet etter å ha mottatt praktverket i går. Det er ikke å ta for hardt i at dette er Den Definitive Kammerladerboka. Og eget kapittel om Flottans kammerlader og alt mulig annet og greier og greier.  ::) Her kan man sitte og bla og kose seg og lese litt her og litt der. Helprofesjonelt gjennomført illustrasjon- og layoutmessig også.
Torgeir

krutnarr

Hei.
Må bare gratulere med ei nydelig bok Øyvind. Den fremstår komplett og fullendt. Det var med stor fornøyelse jeg tok den i hende og begynte å bla. Ble sugd inn i historier rundt approbasjon av ulike våpen. Lite viste jeg fra før om hvor mye som skal til for å komme frem til rett våpen for våre soldater. Ekstra gøy å lese om vurderinger fra soldater som ikke bare var positive, men helheten var *good to go*. Denne boka skal det ta lang tid å lese. Det er bare gøy. ;D

SB

Praktverk!! Blir liggende på kaffe bordet lenge for finlesing.
"a rifle without hammers, is like a Spaniel without ears" Edward VII

Cap'n Redneck

Dette er blitt et nytt standardverk, ikke kun for kammerlader-samlere og -skyttere,  men for alle som er interesserte i norsk militærhistorie og norsk militær og sivil våpenhistorie.

Det er vel for mye forlangt at denne boka blir pensum i det norske skoleverket, men børsemakerlinja på Støren burde i det minste kjøpe inn et klassesett...!  8)

Øyvind Flatnes:  Kongeriket takker deg!  ;D

Sålenge det er bly i lufta, er det fortsatt håp......

Spitfire


laffa

En imponerende bok. Godt jobba Øyvind

  laffa

jea4701

 :DDette er en meget instruktiv bok lettlest med et godt språk. Den er også på sine steder litt underholdende 
Jeg liker den svært godt. Tvers igjennom et praktverk!! :D