Koronahilsen

Started by Øyvind F., 02. April 2020 kl. 10:20:28

Previous topic - Next topic

Øyvind F.

Hvordan står det til i denne merkelige tiden vi er inne i? Her er snart uke tre med hjemmekontor kombinert med hjemmeskole og hjemmebarnehage over, men vi har ikke vært syke (i hvert fall som vi vet om). I dag skulle jeg egentlig vært på Forsvarsmuseet for å ta noen av de siste bildene til kammerladerboka, men det er i likhet med alt annet utsatt på ubestemt tid. Det blir nok boka også.

Skytesesongen er vel for de fleste også satt på vent. Her er banene stengt til 15. april, så få vi se hva som skjer etter det. Det skal bli spennende å se om alle norgesmesterskapene i svartkrutt kan arrangeres i år. Landsskytterstevnet er som kjent allerede avlyst, i likhet med de fleste andre større idrettsarrangementer.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

aho

#1
Hei!

Her på Karmøy er det vel som de flest andre steder rundt om, stengt for de fleste skyte aktiviteter.
Har faktisk vært med på uoffisiell luftpistol stevne(ser ut som det blir ukentlig affære) , 60 skudd 10m der skytteren stiller med egen bane.
Hos meg ble det fra soverom til klesskap, har stor kulefanger så det gikk fint.
Har handlet en Mantis x shooting preformance system, den monteres på våpenet, registrer avtrekk /bevegelse i våpen klikktrening eller skarpt.
Ellers har man puslet

laffa

Det kan bli lange dager ja. Jeg har tilgang på bane, men været er så ufyselig at det frister ikke. Utendørs kulestøping er heller ikke muli, så da blir det å pusle med å trille papirpatroner til revolver. Hilser til alle.

  laffa