Nyheter i butikken

Started by Øyvind F., 25. March 2015 kl. 7:08:23

Previous topic - Next topic

Øyvind F.

Følgende lærvarer er nå på lager igjen etter en tids fravær:

Klikningsstopper til kammerlader
Reim til kammerlader og Remington rolling block
Skytereim
Venstrehåndshylster
Høyrehåndshylster
Patrontaske til perkusjonsrevolver

Skytereima er nå noe forbedret ved at den har ferdigstansede huller for justering av lengde.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Øyvind F.

Jeg glemte å nevne at kammerladerboken nå er tilgjengelig i butikken, men det har nok de fleste fått med seg via andre tråder.



En annen nyhet er at jæger justnæs' populære svartkruttrensemiddel nå er tilbake i butikken etter en tids fravær.

Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Øyvind F.

Alt av kruttmål, tennhettepåsettere, pistongnøkler etc. er nå på lager igjen. Jeg har også lagt ut et nytt haglmål og kruttmål for hagleskyttere.

Jeg har også måttet sette en begrensning på kjøp av minumum tre bokser av det grønne kulefettet per person. Årsaken er at noen kjøper enorme kvanta og produksjonskapasiteten er ikke stor nok til å fylle behovet hos disse. Antallsbegrensningen vil sikre at alle får litt i stedet for at noen får alt.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Øyvind F.

#43
Det er vanskelig å få tak i engelsk flint for tiden. Derfor har jeg tatt inn fransk flint laget av flintsmeden Jean Dutrieux. Den franske flinten er ofte mer sprø. Du får kanskje ikke like mange skudd ut av en fransk flint sammenlignet med en engelsk, men de franske flintene er til gjengjeld billigere.

De franske flintene kommer i seks størrelser:

  • 1/2" (14 × 17 mm)
  • 5/8" (15 × 18 mm)
  • 3/4" (18 × 22 mm)
  • 7/8" (20 × 25 mm)
  • 1" (25 × 28 mm)
  • 1"1/4 (27 × 32 mm)

fransk-flint-dimensjoner.jpg
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Øyvind F.

Fire nye produkter er lagt til i butikken: kulestartere i tre forskjellige størrelser, laderør for pistol, kort laderør og rømnål i tradisjonell stil:

nyheter-i-butikken-mars-2022.jpg

Du kan se de nye varene her: https://svartkrutt.net/shop/no/nye-varer

I tillegg er reagensrør på lager etter en tids fravær.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

aho

Så bra!
Alltid gøy når noe nytt dukker opp i butikken!
 :)