Oppgradert forum

Started by Øyvind F., 01. September 2020 kl. 11:27:26

Previous topic - Next topic

BEN74

Mente denne.

Øyvind F.

Logoen må som nevnt dessverre brukes som lenke tilbake til forumforsiden, men det fungerer vel greit å bruke lenkene over?
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

krutnarr

Å hvor er chatten blitt av?  ;D

Øyvind F.

Chatten er ikke oppe og går enda. Jeg skal se om det lar seg gjøre å koble opp mot nytt forum, men kan ikke love noe. Det har uansett vært svært labert på chatten siste året, så det spørs om den ikke er på vei bort snart.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Øyvind F.

Sånn, da er chat oppe og går igjen, se menyen øverst til venstre. Du må være innlogget på forumet for å komme inn.

Problemene med innlogging for brukernavn som inneholder spesialtegn (æ, ø, å, ü etc.) er også løst, men det er mulig at du må fjerne informasjonskapsler (cookies) for at det skal fungere.

Som nevnt i en annen tråd er det også tatt grep som gjør at det skal bli en bedring i levering av e-poster fra forumet til brukere med Telenor-adresser (og andre). Men, ta en kikk i søppelpost/spam om det ikke dukker opp noe innen kort tid.

Er det ellers noe som savnes eller bør fikses?
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Cap'n Redneck

Jeg får fortsatt ikke logget inn på min gamle profil som inneholder en apostrof ( ' ) i brukernavnet; Cap'n Redneck.
Det ble jeg lagde en ny profil i frustrasjon....selv om det rykker litt i OCD-nerven av "skrivefeilen"...
Sålenge det er bly i lufta, er det fortsatt håp......

Øyvind F.

Ai, her har vi et problem. Denne forumprogramvaren tillater ikke apostrofer i brukernavn. Det jeg kan gjøre er å endre det gamle brukernavnet til noe annet (uten apostrof), så slipper du å starte på nytt.

Du har jo vært «Cap'n» i mange år nå og har skikket deg vel. Dersom du aksepterer forfremmelse, så kan jeg endre brukernavnet ditt til «Major Redneck»  ;D
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.