"Vakre våpen" nominert til årets fagbok!!

Started by Pelsjeger, 28. December 2005 kl. 18:09:19

Previous topic - Next topic

Pelsjeger

Har dere sett de nominerte til Dagladets leserkåring av årets beste bøker? Stem Vakre våpen -svart krutt til topps! VV-SK av Øyvind Flatnes er en av ti nominerte. Se på bunnen av denne siden: http://www.dagbladet.no/kultur/2005/12/21/452834.html

Rotta

Ja nå vet dere hva dere har å gjøre folkens: Få "Alle Petter Spretts venner og familie" også til å stemme!!!:data:
-Rotta

jæger justnæs

Best når det smeller!

Øyvind F.

Det var som svarte! Hvordan har dere fått til det? Det var i hvert fall en særdeles hyggelig romjulsoverraskelse for meg. Takk til alle dere som har stemt! :-D

Jeg har en mistanke om at Pelsjegeren har fungert som en slags kampanjeleder, og har en finger og mange stemmer med i spillet her. Uansett, tror nok Petter Schjerven & Co blir en tøff nøtt å knekke, men bare det å bli nominert er jo overveldende.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

jao

Ja hvorfor skulle vi ikke steme på den boka
Den er lest fra perm til perm.Meget god bok
Storfamilien skal jo hjelpe til i dårlige tider.:waving:

Glen Gun

Har stemt i dag, kjøpte boka rett etter den kom ut, og det er fint det endelig kom en bok for skyttere. Dem andre bøkene en har kjøpt over åra er kun for samlere og liten verdi for en skytter! :-)

Pelsjeger

> Jeg har en mistanke om at Pelsjegeren har fungert som en slags
> kampanjeleder, og har en finger og mange stemmer med i spillet her.

Man gjør da sin borgerplikt! :-D

455

>Har stemt i dag,noe annet ville ikke ta seg ut.:ok:  Oppdrag utført, og ditto i morgen;-)

Glen Gun



Maiken

Jeg fikk boka i julegave av min kjære - og har kost meg mye med den i romjula - så jeg støtter tiltaket! Godt nyttår!

jæger justnæs

Gratulerer, Øyvind! Den satt i sikringsboksen:ok:
Best når det smeller!

Rotta

-Rotta

Øyvind F.

Moro! Takk til dere som har stemt, ting tyder på at det var en del av dere som gjorde akkurat det. :ikkeverdig:

Her er det, svart på hvitt:

Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Pelsjeger


krutnarr

Gratulerer. Morro at du får til de grader god kritikk.