Muskedunderen med ny bladbunad

Started by bosnes, 30. November 2011 kl. 19:51:32

Previous topic - Next topic

bosnes

Nr. 3 av Muskedunderen låg i postkassa i dag. Men ny flott bladbunad, i fargar til og med. Vil gjerne gratulere redaktøren med sitt første nummer. Dette var bra. Gleder meg til nye komande nummer med enno betre innhald. Lykke til vidare!

jæger justnæs

I dag kom MD i postkassa her, hiver meg på bosnes og takker for flott medlemsblad!
Her nevnes bunad - vel så viktig er dugnad. Medlemsbladet er avhengig av alles innsats med smått og stort :-)

JJ
Best når det smeller!

Sondre

Enig med de overstående ,Øyvind.
Flott Muskedunder. :-)

krutnarr

Hiver meg på skryten her jeg au.
Som du sier i bladet så er resultatlister kjedelig. Helt enig, men vi har alle ansvar for å gi stoff til blekka. Håper det blir et lærerikt og gøyalt blad etter hvert. Jeg skal ivertfall sende inn litt om det skulle by seg en mulighet. ;-)

Øyvind F.

Takk for det, fikk det i posten selv i går. Var litt spent på trykkingen siden det var første fargenummer, men det gikk greit. Nr. 4 2011 er allerede sendt til trykkeriet, så det kommer forhåpentligvis før jul.

Og stoff er det alltid mangel på. Til julenummeret kom det inn en del stoff, men til første nummer i 2012 trenger jeg mye, så det er bare til å begynne å skrive! :-)
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

qualibra

qualibra

Kammerherren

Farger i en slik "blekke" er aldri feil! Gratulerer med første gjennom trykken Øyvind.
Kammerherren

Mr. Pitt

Hvordan får man tak i dette bladet?
Old gunfighters never die, we just go on smellin like black powder.

krutnarr

Muskedunderen er medlemsbladet til NSU (Norsk SvartkruttUnion)
Et medlemskap der sikkrer deg bladet i posten flere ganger i året ;-)

Mr. Pitt

Ok, er medlem, har ikke mottatt noe blad, meldte meg inn i våres.
Old gunfighters never die, we just go on smellin like black powder.

The Norwegian

Har ikke fått bladet av en eller annen grunn...
Min hjemme side http://www.gammlevaapen.net
Formann i Søndre Vestfold Svartkruttlaug
Net side til svartkrutt klubb i Vestfold www.sondrevestfoldsvartkruttlaug.net

Øyvind F.

Alle NSU-medlemmer skal få Muskedunderen. Dersom dere ikke har fått bladet, ta kontakt med Oddvar. Han er kasserer i NSU, og er ansvarlig for utsendelsen. Kontaktinfo finner dere her.
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

Oddvar

Til alle medlemmer i NSU

Får en del tilbakemelding om mangel av medlemsblad osv. Vil bare informere om at klubbene er ansvarlig for oppdatterte medlemslister. Dette har vært ett problem da jeg ikke får alle opplysninger om nye medlemer og endringer av adresser.

Hilsen Oddvar

PS. Husk å melde ifra direkte til meg om endringer av adresser

[Slo sammen tråden om ny bladbunad og tråden om manglende MD til en. Admin.]