Damer

Started by valkyrien, 14. January 2011 kl. 13:09:09

Previous topic - Next topic

valkyrien

Får for tiden hyggelige meldnger og invitter fra div damer rundt om i verden for tiden. Det er Bideth, Martha, Edina og Brenda som har funnet meg på Svartkrutt.net. De er betatt av min profil og vil opprette kontakt.
Kan muligens i tillegg være at mitt alias "Valkyrien" forvirrer, for jeg har også fått oppmuntrende hilsener fra herrene mr Janine og John!!

Er det bare jeg som er den heldige???  (som beilerne viser til, pga min attraktive profil:-D , hva nå den er) :knegge: :clap: :-D
Eller er dere også blant de heldige??

qualibra

Detta synes jeg rett og slett bare virker foruroligende .
Jeg har ikke blitt begunstiget med slik oppmerksomhet, takk og pris .:gal:

Jeg er kanskje litt paranoid da det gjelder henvendelser jeg ikke aktivt
har oppmuntret til, og ville derfor ikke svart på slikt under noen omstendighet .:kikkeblunke:
qualibra

Øyvind F.

Jeg ville ikke følt meg for smigret :-) Har du hatt annonse på markedet i det siste? Meldingene stammer sannsynligvis fra en spammer som har hentet e-postadressen din fra markedet, og setter inn domenenavnet adressen er hentet fra, altså svartkrutt.net, for å få det til å virke troverdig. Jeg tviler på at adressen er hentet fra profilen din på forumet.

PS. Frierbrevene er garantert søppelpost, for de som ikke skjønte det :-D
Øyvind F. - forum admin
Ta også en kikk på kammerlader.no.

valkyrien

Enig med dere begge:-) Det er nok som du sier Øyvind og jeg har hatt inne annonse i løpet av høsten.

Og, Jeg har selvsagt ikke svart  (som kona og strengt har gitt besjed om):-D

The Norwegian

Du er ikke aleine om å få spam mail fra "damer" som er svært intresert i å få kontakt med deg.
Dette er Nigeria brev og de er bare ute etter å lure deg, slett mailen med en gang du får noe sånt.

Har selv hatt en del anonnser på Svartkrutt og har fått masser med spam mail.
Dessverre er dette noen en må på beregne seg om en legger ut noe eller legger igjen mail adressen.
Min hjemme side http://www.gammlevaapen.net
Formann i Søndre Vestfold Svartkruttlaug
Net side til svartkrutt klubb i Vestfold www.sondrevestfoldsvartkruttlaug.net

Hiorthefot

Får stadig e-post fra russiske damer som fryser og ønsker seg en vedovn!!