.41 short RF?

Started by Lancaster, 20. June 2020 kl. 16:09:53

Previous topic - Next topic

Lancaster

Hei hei,
på forumet er det flere henvisninger til å lage 12x44 og 18 lødig RF patroner,
fra moderne hylser.
Har noen sett eller gjort det samme med en patron som .41 short eller .41 derringer (dvs enda kortere)?

Harald


Lancaster

#2
Ja visst var det tips!
Fullt sett for å lage selv! Takk for det!
Ingen hjemmemekkere?

Hiorthefot

Men det hender sett med kuler blir stoppa i tollen. Har brukt dette settet sjøl med bra resultat. Ellers kan du godt lage sjøl med 30-30 hylser som basis.

Lancaster

Hei Hiorthefot,
det var noe sånt jeg også hadde i tankene.
Støping av kuler skulle også være greit om det er mulig å
finne ei støpeblokk for 120-140 gr kule i .405 eller dromkring?
Har du noen videre fremgangsmåte ved bruk av 30-30 hylser?

Hiorthefot

Har kappa hylsene til passeleg lengde og tynna dei litt med ein brotsj i dreibenken. Tok ut hettene og reinska hettelomma. Deretter brukte eg bronseslaglodd for å tette holet for tennhetta.

Ser i ein anna tråd boring frå innsida. Men eg bora frå utsida. Sidan eg er den heldige eigar av ei fresemaskin bora eg ut med denne.

Ansatsen for randa tok eg ut med ein pinnefres. Fresemaskina har innstilling for rett djubde. Ellers er det borstoppar å kjøpe hos Clas Ohlson.

Eg brukte også pinnefres med mindre diameter til å ta ut overflødig gods i randa. Men til dette kan ein godt bruke fil.

Eg hugsar ikkje måla på boringa for startpatrona, men holet var så trangt at den sat fast av seg sjølv. Men sikkert lurt å lime så det blir tett mot fukt.

Ser at Øyvind brukar ein 22 kammerbrotsj. Dette er ein svært elegant måte å gjere det på, men prisen er vel ein tusenlapp.

Det er mange år sidan eg gjorde dette og eg var ikkje klok nok til å dokumentere med foto. Og hylsene blei med på handelen då Remingtonen blei solgt.

Eg har i ettertid kjøpt ladesett frå franske H&C. Dette er veldig bra, og det var 10 hylser og 25 kuler med i treskrinet.

Lancaster

hei igjen.
Strålende beskrivelse av prosessen, takk for det.
Har nok ikke samme maskinpark tilgjengelig, så H&C settet virker nok mest tilgjengelig,
evt sammen med en kuletang om det skulle føles aktuelt å skyte noe mer enn de ti
kulene i settet...