Pistong til kammerlader (Kammerlader)

av J10.15, fredag 7. februar 2014, kl. 09:27 (2052 dager siden) @ krutnarr

Øyvind, dette prosjektet avsluttes, uten å havne på noe annet forum.

Jeg er fullstendig klar over at dette er ditt personlige forum, og jeg forholder meg til dine rettningslinjer. Jeg har på ingen måte tatt opp noen bestillinger, som svovelsvien også nevner. Dette har kun vært et positivt initiativ.

Tråden er gammel, inneholder mye bra, og var etter min vurdering relevant. Den viser både behov, og inneholder mye teknisk informasjon. beklager at dette ble oppfattet som uryddig.

Anonymitet ble et tema i dag tidlig, og dette innlegget står med fullt navn. Epost adressen jeg er registrert med gir forresten all info du måtte ønske om den søkes på i google. Ellers skyter jeg mye med svartkrutt lokalt, og mye IPSC rifle internasjonalt, og tiden rekker ikke til å skyte NSU stevner i tillegg. Miljøet virker fint, og en dag er jeg med på svartkrutt konkurranser også.

Det er ingenting galt med prisene. Produktet eksisterer ikke i handel, og produksjon av et så lite kvanta koster. Alt av tegninger og kommunikasjon er ryddig håndtert, slik at det kan gås gjennom av den som måtte ønske det.

Beste skytterhilsen
Kristian Førde
Notodden

Hele tråden:

RSS på tråd