Kruttkrise II et faktum (Utstyr og tilbehør)

av Rotta, Tjukkeste bondeøstland, torsdag 18. januar 2007, kl. 22:22 (4509 dager siden) @ torleif

Mye kan nå sies, men jeg tror jeg for å holde debatten på et nogenlunde saklig nivå koker det hele ned ett poeng:

Det blir ikke noe landsdekkende svartkrutt aktivitet dersom ikke NSU snarest får i gang import SÅVEL som distribusjon av det sårt nødvendige krutt! Jeg har veldig vondt for å tro at svartkrutt aktiviteten nord for Dovre kommer til å blomstre dersom kruttet skal hentes til bestemt tid for deretter å fraktes i 20kg porsjoner tilbake(!) fra en viss såkalt importør på Lillestrøm.... Lagring er faktisk ikke et tema - det er å skaffe kruttet som er problemet for svingende!!!! Det virker på meg som om NSU er travelt opptatt med å skyte salutt med trekasser, mens det egentlige problemet faktisk ikke er trekassen, men det som skal være INNE i trekassen. De som føler seg truffet kan sikkert ta kontakt med Chiefen for å bistå ham i å lage en avtale med Dyno for å sikre oss krutt.

Husk: Et "NM" hvis eneste deltagere kommer fra Lillestrøm og Omegn er neppe et NM?

--
-Rotta

Hele tråden:

RSS på tråd