Personlig bilde

Kruttkrise II et faktum (Utstyr og tilbehør)

av Øyvind F. ⌂ @, Bergen, lørdag 20. januar 2007, kl. 13:03 (4538 dager siden) @ hoppagåresleivskudd

Nå skal jeg skrive noe som jeg egentlig ikke skulle skrive!! det er for mye
rykter og løst prat, Hvem sitter på "fakta"!?

Sist onsdag hadde NSU styremøte, for øvrig det første siden Generalforsamlingen i juli 2006. Tilstede var styremedlemmene som kommer fra Østlandet. Undertegnede og MLAIC-delegaten fra Trøndelagen var ikke tilstede. Jeg fikk et referat pr. tlf. fra Tomo i går.

Det som kom fram var:

1. Det skulle ikke jobbes med importør før den ovennevnte kruttkassen var på plass og godkjent av DSB. Dette uttrykte jeg meg sterkt skeptisk til. Ingen vet hvor lenge DSB bruker på å godkjenne denne boksen, og om den blir godkjent i det hele tatt. Med andre ord kan det ta lang tid før kruttet kommer på plass igjen. Hva med oss som allerede har tillatelser? Utprøving av boksen foregår i regi av et skytterlag tilsluttet NSU.

2. Siden det virket som det var stor interesse fra NSUs side å vite navnet til Chiefen, så foreslår jeg at Chiefen selv tar kontakt med NSU-styret dersom han vil samarbeide med dem. Jeg så ingen grunn til å røpe navnet på et forummedlem til utenforstående. Uansett så ser det ut som at vi må sette vår lit til Chiefen og ikke NSU-styret dersom vi vil ha krutt i den aller nærmeste framtid.

--
Øyvind F. - forum admin
Bøker jeg har skrevet.

Hele tråden:

RSS på tråd