Kruttkrise II et faktum (Utstyr og tilbehør)

av Rotta, Tjukkeste bondeøstland, lørdag 27. januar 2007, kl. 17:46 (4533 dager siden) @ krutnarr

Da denne tråden ble startet var "Kruttkrise II" et faktum, og NSU styret var definitivt ikke på banen. De var faktisk ikke selv enige om de arbeidet med saken eller ei...

NSU styret har nå meldt seg på banen, og de jobber etter eget sigende med saken. Hva som kommer ut av innsatsen gjenstår å se, men jeg mener det nå er fair play å gi dem en sjanse til å rette opp inntrykket og gi dem arbeidsro. Kritikken kan jo tas opp igjen dersom det viser seg nødvendig.

Det er etter mitt skjønn svært beklagelig at Chiefen og andre ikke lykkes i å melde seg inn i en svartkruttklubb der han bor, og jeg regner med at NSU også tar med dette og annen kritikk som har kommet frem i denne tråden i sitt videre arbeide uten at man er nødt til å lage en masse kvalm med superkritiske tråder på dette forum.

Jeg mener i egenskap av trådstarter at denne tråden dermed kan legges på is inntil videre, og oppfordrer debattantene til nøye å følge utviklingen på NSUs info sider med argusøyne. Jeg må si jeg ser frem til en tilværelse der krutt til forsvarlig pris er å betrakte som hyllevare!

--
-Rotta

Hele tråden:

RSS på tråd